Hemsemestra i Sverige?

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1270817 av Nissegossen
64 roliga sommarutflykter i Sverige – för stora och små
Njut av härliga sandstränder, sommarteater, en monumental orgel, ett spritmuseum eller en skulpturpark i slottsmiljö. Testa en båttur längs kusten, att fjällvandra med egen bil eller att fiska i Härjedalen. Vi har vaskat fram guldkornen i Sommar-sverige och har hittat 64 sommartips från norr till söder. Sverige är fantastiskt
www.expressen.se/allt-om-resor/resmal/eu...errer=rotator-item-1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270818 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hemsemestra i Sverige?
Det är väl ingenting för oss!
Mer
3 år 9 månader sedan #1270837 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hemsemestra i Sverige?
Om en vecka åker jag bil 30 mil till Åstön. Det är jättefint där. Det ska bli så skönt med lite miljöombyte.
Mer
3 år 9 månader sedan #1270850 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hemsemestra i Sverige?

Geta skrev: Det är väl ingenting för oss!



I vår ålder förväntas vi ha bil och ett litet sommartorp där ungarna kan ta med sina glin så de får vara där på deras semester samt betala allt från mat och sköta betalningar på lånen och ha backning på banken med några miljoner och de drömmer om att få lägga beslag på pengarna så de kan leva drömlivet. vi är bara något de vill skyffla ned, vi är föredetta, jag vet är inte god Svenska men det får stå så för det är verkligheten. Kom ihåg sedan när arvet skall fördelas kämpar barnen mot varandra för att få mesta möjliga och kanske bli ovänner för livet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1270851 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hemsemestra i Sverige?
Så långt från verkligheten som man kan tänka sig!
Mer
3 år 9 månader sedan #1270853 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hemsemestra i Sverige?
Någon frågar sig skulle vi valt att vara utan sjukdomen Schizofreni, vad tror ni jag tycker, svarar inte ens på frågan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum