Gör din egen bok!

Mer
Mer
3 år 2 månader sedan #1317389 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Gör din egen bok!
"Lås upp artikeln för 19 kr" - betalvägg i länken ovan!

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 2 månader sedan #1317393 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Gör din egen bok!
Synd med betalartikel.. vill man göra böcker av sina foton kan man ladda ner ett gratisprogram från myfujifilms hemsida där man kan designa sina egna fotoböcker. Har gjort det två gånger.
Mer
3 år 2 månader sedan #1317395 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gör din egen bok!
Hade möjligheter att sammanställa mina texter trycka dem till självkostnadspris på den tiden jag skrev dem. I stort sett alla texter jag skrivit hamnade i den tidning som då var en medlemstidning för Allaktivitetshuset Gyllenkroken för dess medlemmar. Då även representant för IFS Göteborg. Fick förfrågan från Kursledaren tillika handledaren, Nisse jag bara väntar på att du sammanställer dina texter och trycker upp en bok med dem. Du kan ju det till självkostnadspris.

Det blev aldrig så.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1317401 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Gör din egen bok!
Sorry!
Mer
3 år 2 månader sedan #1317422 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Gör din egen bok!
Jag har ju en färdigskriven bok i min dator och externa hårddisk. Fast jag ändrar lite här och där hela tiden. Ett helt kapitel fick ryka då det var för sorgligt och ersättas av något roligare istället. Men den har en historia, en början och ett slut som jag inte ändrar.