Mina vänner skämtar med mig, genom att lägga droger i min öl

Mer
9 år 1 månad sedan #729158 av Richard
När vi var ute o drack öl, så la de Stilnoct o Flunitrazepam i min öl. Sen började jag bli snurrig, men vi gick bort till parken. Där höll några typer på med smällare o var på väg att sätta en stor smällare i statyn i parken. Precis innan det small, så vrålade jag ut över hela parken;
-Allahu Ackbahr! o sen BOOOM!

Så kommer det poliser o jag ropar åt dem;
-Terrorister i parken!

Jag tror att de skrattade lite. Men sa att vi skulle sluta med smällare.

Men det är mitt o mina polare sätt att skämta på... :rotfl
Jag är rätt van att blanda benzo o alkohol, men på Stilnoct/Zolpidem flippar man ju helt. Så ibland när jag är på krogen lägger jag Iktorivil i min egen öl eller drink, så att eventuella öl-tjuvar får skylla sig själva. Detta efter att jag fick 2 stora glas cider av ett sällskap som beställde de, men fick för sig att de skulle gå. Jag hängde med ut o rökte o tackade för cidern o tänkte dricka upp den själv. Men när jag kom in igen hade nån snott dom.

Det ultimata skulle ju vara att droppa LSD i ölen. Eftersom jag är immun mot LSD (mina psykofarmaka blockerar effekten), så kan jag dricka av den, men inte omedicinerade personer. När min morbror var nånstans på typ Ibiza så la nån LSD i hans dricka, han började hallucinera men blev gripen eftersom han började slå sönder en bil. Men det var en o samma rånarliga som låg bakom, en hade de knuffat ut för ett stup...

EDIT: Men LSD är ju olagligt. Men är det lagligt att lägga sin egen medicin i sin egen öl?
Mer
9 år 1 månad sedan #729162 av Geta
Du balanserar på eggen.
Mer
9 år 1 månad sedan #729173 av zoegas
Om någon lagt piller i min öl bakom ryggen på mig hade jag misshandlat personen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 1 månad sedan #729195 av Jocke
Jag tycker du lever farligt Richard! Du dricker så många bärs på en gång kombinerat med benso/antipsykotiska medel? LSD är ju helt nipprigt, jag tror om man orsakar en kroppskada medvetet så är det straffbart. Man vet egentligen väldigt lite om lsd kombinerat med alkohol innebär? Men absolut att denna mix är psykosframkallande, så den idén får du nog lägga bort om du inte vill ligga på rättspsyk?

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 1 månad sedan #729200 av Geta
Sedan försöker du narras med rättsapparaten. Det kan bli farligt.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 1 månad sedan #729210 av Frankie
Usch. Alltså hjärnan, med alla sina signalsubstanser och så. Den är extremt känslig! Ta hand om dig, Richard. Att experimentera med syntetiska droger är inte alls bra.