Småroliga bilder

Mer
12 feb 2019 18:09 #1128822 av Sociognome
Svarad av Sociognome i ämnet Småroliga bilder

Det enda jag vill är att dom som avslutade mitt liv får sina liv avslutade på samma sätt.
Jag har varit en ofrivillig labbråtta i Dr. Mengeles psyklabb i över femton år av mitt liv.
Ingenstans kan man hitta så korrupta och ondskefulla moderater som hos Zacco Partner och Österåkers kommun.
Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
18 feb 2019 20:01 - 18 feb 2019 20:18 #1130155 av Sociognome
Svarad av Sociognome i ämnet Småroliga bilder
Jag tänker att jag vill bjuda på lite boktips till eventuella kriminella, inkompetenta, psykopater och andra varianter av värdelösa moderater som kan tänkas läsa och titta i tråden.
Så håll till godo, Zacco Partner, Lidl, Österåkers kommun, Armada Fastigheter, Probare i Solna, Betania på Östermalm, Prima vuxenpsyk, Praktikertjänst i Österåker, Uniflex, Perido, Randstad, Hermods i Solna, Falcks på Lidingö, Procter & Gamble, Manpower, Bauhaus, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, RYS i Täby, David Degling, Daniel Lundgren och alla ni andra ansiktspissare och livsutplånare, ni vet vilka ni är.

NEJ, DU SKA VERKLIGEN INTE JOBBA MED DET DU GÖR, OM DET ÄR SÅ ATT DU FORTFARANDE INTE FÖRSTÅR.

Det enda jag vill är att dom som avslutade mitt liv får sina liv avslutade på samma sätt.
Jag har varit en ofrivillig labbråtta i Dr. Mengeles psyklabb i över femton år av mitt liv.
Ingenstans kan man hitta så korrupta och ondskefulla moderater som hos Zacco Partner och Österåkers kommun.
Bilagor:
Senast ändrad: 18 feb 2019 20:18 av Sociognome.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.544 sekunder