Vad tycker ni om mitt arbetsminne?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1177249 av Nissegossen

Amandara skrev: Gå ut och spring orientering. Rör på er!



Har inte gjort sedan skolan.

Ett tips på att mäta verkliga sträckan på en krokig stig ta papper ta varje något så när rak sträcka mät markera med penna, nästa nästa jämför med kartans skala och får nästan exakt hur långt du tagit dig. var en helg på något på Kortedala torg, de unga lärde jag ut det till de var scouter. När min mor dog, visade det sig att mina vargunge kläder hade hon sparat med allt från mössa skjorta sölja halsduk pipa att blåsa i bok med godkända knopar sångbok.

På den tiden hade scouter ett vandrarhem i det ena huset där Gyllenkroken ligger, jag gick dit och undrade jag har min gamla vargunge dräkt vill ni ha den, det är museikläder han sade ja. Jag tog med mig det nästa dag han var inte där men han skickade mig ett tack per post och han sade vad fin och i vilket gott skick den var i

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1177298 av Amandara
Vad gör du nu då? Varje sekund räknas. Du bara flummar.... Vem är du nu? Vargunge eller soffpotatis? Ditt första ansvar gentemot samhället är att ta hand om dig själv. Bry dig inte....
Mer
4 år 8 månader sedan #1177362 av Nissegossen
Som att säga varje krona räknas, varje sekund, låter som om jag har en skuld som måste springas bort. Nä, jag lever den längd i mitt liv som redan är given mig av högre makt där är redan när jag föddes där finns den ålder som Gud som har bestämt min levnadstid.

Kalla mig soffpotatis det är grymt

Tala för dig själv, det blir det gamla sköt dig själv skit i andra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1177375 av Geta
Mer
4 år 8 månader sedan #1177377 av Admin1
Här kan man testa sin kognition på ett bra sätt:
www.testmybrain.org/
  • Klanggedin
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
  • Noble and true with a heart of steel
Mer
4 år 8 månader sedan #1177404 av Klanggedin
Cambridge brain sciences har mycket bättre test som är validerade från 20 år av studier. sample pool på 70 tusen personer.. TEST MY BRAIN är en liten skit som försöker testa om man kan göra vanliga test tillgängliga online.. Pytsan