Min styrketräning.

Mer
12 år 6 månader sedan #433336 av Traxerity
Jag tränar 3 dagar i veckan med min styrka. Då ser min träning ut såhär.

10 armhävningar
Planka 60 sekunder

Jag gör detta 5 gånger

Sedan blire olika ben och rump samt höftövningar med vikt på ryggen.
Vikten är ungefär 3-10 kg beroende på vad det är för övning.

Boxning med 2 kg vikter.

Avslutning så tar jag 3-6 reps med tunga hantlar och jag tar 8-10 per gång och pushar mej till jag inte orkar. Jag tar 30 sekunder vila mellan repetitionerna.

Efteråt tar jag 2 skopor whey 80 protein med smak av päron split i 3 Dl vatten eller mjölk. Vad nu jag har hemma för vätska.

Dom andra dagarna ur veckan gör jag cardio intervall och har en vilo dag i veckan.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=21&a...php?f=21&t=27791 [/url]<!-- l --> &lt;-- länk till min cardio.

Jag kan säga att jag äter nyttigt och äter proteinrika måltider också.
Mer
12 år 6 månader sedan #433338 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min styrketräning.
Din intelligens ökar säkert när du tränar så varierande. Dina hjärnceller växer till.....
Mer
12 år 6 månader sedan #433341 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min styrketräning.
Intelligens får man genom att läsa texter och se synpunkter ur texterna samt samhälle,historia och kluriga saker.

Jag shiftar mellan cardio vilket är ben och lägre magedelen samt låren och muskelökningen så det blir typ när jag gör cardio så vilar musklerna och sedan när jag gör muskelträning så vilas en del av benmusklerna. Sedan har jag en komplett dag då jag vilar allting. :fiol
Mer
12 år 6 månader sedan #433351 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Min styrketräning.
Jag ska också börja träna. Bli stor som fan. SEN ska jag få Geta.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 6 månader sedan #433359 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Min styrketräning.
Köp en protein påse whey 80 dom brukar kosta 150-200 kr för ett kg proteiner. Tar man typ 2 skopor 3 dagar i veckan så räcker det med 1 kg. Krävs dock att man tränar tills man känner sig död i armarna och att dom ska kännas som om dom har brutits av.
Eftersom efter hård träning så säras musklerna och dom små hållen återhämtas och gör så att musklera växer större när man tar proteiner.
Mer
12 år 6 månader sedan #433364 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Min styrketräning.
Ja.. Jag är fan seriös. Det finns ett gym med bastu i stan som har öppet 24/7. Om jag känner mig själv rätt så blir det mest bastu om nätterna. Men jag ska prova. Vad motiverar dig?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻