Det går iaf lite framåt

  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #606510 av Jaana79
Det går iaf lite framåt skapades av Jaana79
Den här viktnedgången går långsamt... Därav större vikt att upprätthålla den inslagna vägen och inte ge upp! Jag vill ha resultat fort, men man får ha tålamod. Jag har trots allt bara räknat Points i 2 veckor! Sist jag provade ett par jeans fick jag nätt och jämt ihop dem i midjan. Nu kan jag ha dem utan att det stramar... det är ett litet steg i rätt riktning, även om jag hade önskat att kilona rasade av mig!

Jag tänkte gå på cafe och äta en bakelse tidigare i dag. Jag lät bli! POWER!!!
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #606512 av
Svar från i ämnet Det går iaf lite framåt
ska få gångmaskin
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #606526 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Det går iaf lite framåt
The sky is not Always blue, the sun does not Always shine. It´s allright to fall apart sometimes... Jag vet inte vad låten heter, men den är väldigt fin! Jag hörde den på radion tidigare i dag.
Mer
10 år 7 månader sedan #606534 av killergirl
Duktig du är..fortsätt kämpa .. :hjärta Jag måste också ta itu med det men just nu e jag så trött i hela min själ o kropp att jag knappt orkar släpa mig ur sängen och åka till Rehab...
  • yoki
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #606536 av yoki
Svar från yoki i ämnet Det går iaf lite framåt
Metrogirl. Jag har ett gåband hemma i vardagsrummet och det är jättebra!!!
Hela vintern går jag en timme om dagen på bandet.
Jag har lite gångsvårigheter efter bilolyckan men på bandet går jag ganska fort och så spelar det ingen roll om det är svinkallt ute, halt eller ösregn det är bara att promenera på.
Jag lyssnar på musik i lurar och så går jag i takt med musiken (sjunger högt och falskt)
Lycka till med bandet Metrogirl :tummenupp
  • yoki
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #606541 av yoki
Svar från yoki i ämnet Det går iaf lite framåt
Jaana 79
Vad du kämpar på bra. :klappa Jag tror också att det är det långsiktiga som är det bästa. :tummenupp
Gick ner 2 kg under Frankrike resan trots feta goda ostar. Tror det beror på att jag inte smååt mellan måltiderna.
:hjärta