kommit igång med träningen igen :)

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 1 månad sedan #654720 av
så nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. har motionscyklat 30 minuter om dagen + gått en 50 minuters promenad varje dag. har hållit på 1 vecka precis idag. hade vägning i fredags och då hade jag gått ner 1,2 kg.. målet är att väga under 100 någon gång i sommar/höst. väger 111,4 kg nu :D..

förra året gick jag ner från 118 till 100,3 men sedan i vintras gick jag upp igen för jag slutade träna och började äta och inte röra på mig:/.. :!:
Mer
10 år 1 månad sedan #654742 av krokus
Vad trevligt att du har kommit i gång igen! :klappa :dans

Såg du på Gladiatorerna igår? När jag tittar på det brukar jag äta glass, haha... Fast igår blev det så sen middag så jag inte blev sugen på glass :joker
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 1 månad sedan #654743 av
japp jag såg gladiatorerna igår :) det följer jag varje lördag :)..
Mer
10 år 1 månad sedan #654747 av krokus
Mm, jag med! :)

Min favorit är Hero. Sen är jag nyfiken på de nya gladiatorerna Valkyria och Spider. Ibland funderar jag på om Hyper har peruk eller om hon har färgat håret lila? Om det är en peruk så verkar den sitta fast bra i alla fall :)

Vem är din favorit?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 1 månad sedan #654749 av
pansar är nog min favorit :)
Mer
10 år 1 månad sedan #654750 av Fantasio
Det var jag och endast jag som fyllde brusrör med tabletter åt detta spektakel. En gång stod det fel i dokumenten, så det blev fel färg på korken. Varje laddning bestod av runt 4700 brusrör.