Vill desperat gå upp i vikt

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #848232 av cholowiz13
Vill desperat gå upp i vikt skapades av cholowiz13
Jag har hela mitt liv kämpat med kosten och att min har hela tiden legat mellan normal och undernärd. Men jag är fortfarande något kilo underviktig... Har ni något tips på hur man kan åtgärda?
Jag vill ligga i spalten "ideal" kroppsvikt. Som är väl ett BMI mellan 20-25, och just nu ligger jag på lite över 18... Blir så förbannad. Känns nästan lite som omvänd anorexia förtillfället :)
Mer
7 år 9 månader sedan #848233 av Fantasio
Jag kan inget om BMI. Vad väger du, hur lång är du? Jag dricker mycket öl, men även mycket läsk. Dessutom frossar jag på jordnötter. Jag är kort, men väger 100 kilo. Frosseri är vägen till övervikt, fast det känns fel att rekommendera det. Kanske att du skulle äta oftare och mer. Motionerar du mycket?
Mer
7 år 9 månader sedan #848234 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vill desperat gå upp i vikt
Ovanligt problem tror jag. Ok, vad kan jag ge för tips? Gillar du oboy? Drick oboy några gånger per dag i stora glas med standard mjölk.


Anchored in Christ ✟

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #848240 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Vill desperat gå upp i vikt
Kanske fel ord att säga desperat men jag vet att det finns en hel hälsorisker med att vara undernärd, och jag är hypokondriker så... Men jag är 176 cm lång och väger ca 56 kg. Men jag vill sagt bara gå upp kanske 1-2 kilo.
Mer
7 år 9 månader sedan #848243 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vill desperat gå upp i vikt
1-2kg... Det är i mitt tycke för lite för att du ska märka något. 5kg upp är minimum för det ska bli något :)

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 9 månader sedan #848250 av Fantasio
Att bara gå upp två kilo borde inte vara så svårt. Mitt problem är omvänt, jag vill gå ned i vikt. Ät mycket snabbmat, det borde göra susen. Det klarar du, cholowiz13!