Viktväktarna?

Mer
17 år 11 månader sedan #38820 av Saari
Svar från Saari i ämnet Viktväktarna?
Jag har varit med i viktväktarna och det funkade skitbra för mig. Synd bara att det är så dyrt. Men det är nog lite det som är grejjen, det ger mer motivation!
Mer
17 år 11 månader sedan #38821 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Saari, jadu, du lär mig lite om hur man ska blåsa kunder med det du sa.

Viktväktarna är ju börsnoterat.

Men du, om du ger mig 2000 i månaden ska jag ge dig en mat-motionslista var dag.

O om du betalar 1000 till så ska jag hyra in ngn i umeå som kommer med en oxpiska om du inte lyder.
Mer
17 år 11 månader sedan #38824 av Saari
Svar från Saari i ämnet Viktväktarna?
Jag tycker att du har en otrevlig ton.

Jag ser din poäng dock. Men vad jag egentligen fick ut mest av viktväktarna var peppen man fick med föreläsningar och sådant. Sedan att träffa andra med samma problem var ju skönt också, då var man för en gångs skull inte särskilt olika den andra. Typ som AA fast för överviktiga.
Mer
17 år 11 månader sedan #38827 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Jag har nog en otrevlig ton.
Men e det bätre om jag duttar o ljuger då?
leka nice.
Troligen. Eller, nje, för då e jag mest tyst för at inte säga ngt som politiskt kan skada mina intressen. Men, här på viska så söker jag inte sex eller pengar. men jag blev jätteglad när jag var i kris och två fina männsikor erbjöd sig att hjälpa.
Det löste sig, men gesten.
Jag är sådan själv också. litegrann...
o det, det e trevligt på riktigt!

Jo, men det är ju just den där..gruppgrejen som jag fattar att folk vill ha.
Jag kan tycka den är OK själv, men då är det heligt hemligt brödraskap som gör allt i blodsed som gäller.

Jag funderade lite på kapitalism-socislism och fascism och hur folket samlade sig i kollektiv under olika system...
Hur det kollektiva medvetandet spelar.
HUr vi vil ha "kompisar"
Som en tjej sa "de är mina ytliga vänner"

hehehe..
  • Zyprexa Nation
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38849 av Zyprexa Nation
Svar från Zyprexa Nation i ämnet Zyprexa
Jag har läst att i USA äter 19 miljoner människor Zyprexa.
Mer
17 år 11 månader sedan #38850 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Viktväktarna?
Jennynen,

Jag håller med om att långsiktigt hälsosamt ätande är det bästa + motion. Mitt problem är att jag motionerar för litet och även om jag tycker att jag äter hälsosamt och får kommentarer från vänner, arbetskamrater att jag verkar äta väldigt hälsoinriktat, så vad hjälper det om jag lägger till sötsaker och glass. Min bästa vapendragare i kampen mot vågen borde vara min man, men han är värre gottegris än jag, speciellt så här vår och sommar, då är det glass som gäller.
Har ingen väninna som peppar mig heller, så jag tror jag får peppa mig själv. Ibland går jag ner 2-4 kilo, så går jag upp igen. Sedan är det ju svårare att gå ned i vikt med mediciner som förlångsammar ämnesomsättningen.

Egentligen är jag inte så bekymmrad och har inte riktigt kommit fram till den rätta motivationen för att börja banta igen. Det var mest detta att jag läste en annons från viktväktarna i Metro igår.

/Sofie