Färdigdietat!

Mer
3 år 4 månader sedan #1306024 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Färdigdietat!
Börja inte med 2 timmar direkt utan börja med en halvtimme och utöka senare stegvis. Jag tror viktnedgången beror på totaltiden och den är viktigast.
Mer
3 år 4 månader sedan #1307322 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Färdigdietat!
Det svåra för mig är hitta motivation. Ibland parkerar jag bilen 5km ifrån mina föräldrar och går dit som motivation. Kommer ni på andra motivationstips? Ett jag själv kommit på är att gå till ett fik och drick kaffe och gå hem igen.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 4 månader sedan #1307343 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Färdigdietat!
För att motionera är att skaffa hund svårslaget hunden kräver att gå längre sträckor varje dag, du får genom att knata med hunden varje dag, det ger motion för hunden.

Men fungerar även som motiv att motionera, ta långa promenader varje dag ger det dig motion varje dag och en påfösare är hunden själv, som om det kniper hämtar kopplet för att hunden behöver gå ut.

Skaffar du hund kan du aldrig låta hunden vänta samt att du fått en vän under hundens hela levnad. Dock se till att försäkra hunden vad gäller veterinär kostnader. Samt ta en blandrashund, de är oftast friska vad gäller psyket men även fysiska krämpor specifikt för rasen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1307347 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Färdigdietat!
Att gå ner i vikt är väl ett motivationstips.
Mer
3 år 4 månader sedan #1307361 av krokus
Svar från krokus i ämnet Färdigdietat!
Zoidar,

Just do it!
Mer
3 år 4 månader sedan #1307369 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Färdigdietat!
Jag struntar nästan i vikten nu.. jag tränar så gott jag kan och äter därefter.. är lite försiktig med gottat dock..

Får se hur det går, jag verkar gå upp vare sig jag vill eller inte..

Fingers crossed!