Hjälp! Jag har fått nått skit i underlivet!

Mer
7 år 7 månader sedan #860157 av Richard
Hade oskyddat sex för typ ett halvår sen, på senare tid har jag märkt att det ibland luktar illa i de nedre regionerna. Jag har fått ett hem-test för klamydia o gonorré, från Mina Vårdkontakter, som jag ska skicka tillbaka nästa vecka för analys.

Sen misstänker jag att jag kanske har fått någon svampinfektion, mellan benen o snoppen/pungen. Smörjer med Canesten o det funkar. Men jag har smörjt upp en hel tub nu. Hur länge ska man hålla på att smörja för att det inte ska komma tillbaka?

En på Flashback tipsade mig om Daktacort, som skulle vara bättre än Canesten, men vet inte om det är receptfritt. Men kommer nog att gå till doktorn i alla fall.

Måste bli av med allt inom en vecka då jag har en ny dejt!
Mer
7 år 7 månader sedan #860159 av Geta
Kan du inte vänta tills du får svar på proven innan du behandlar.
Mer
7 år 7 månader sedan #860162 av IngeF
Det kan være fukt i underlivet som er problemet, og trenger ikke være kjønnssydom. Om man er fuktig, kan man lett få den samme soppveksten i underlivet som det som forårsaker fotsopp og neglsopp om man ikke er tørr på bena. Om Canesten virker, er dette sannsynlig. Soppen dør om den utsettes for lav PH-verdi, den tåler altså ikke ha det surt. Vasking med vann og edik eller sitronsyre har vært mer effektivt enn Canesten for min del. (Fotsopp/neglsopp.)
Mer
7 år 7 månader sedan #860164 av zoegas
Du får nu nog hoppas att dejten inte läser här du hahaha

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 7 månader sedan #860168 av krokus
Kliar det som fan kan det vara svamp. Om jag vore du skulle jag gå till farbror doktorn för säkerhets skull. I alla fall som kvinna är det bäst att få svamp diagnostiserat av läkare, innan man smörjer in sig med salvor som behandlar svampinfektioner.
Mer
7 år 7 månader sedan #860172 av MsTibbs
Om jag var du, så skulle jag vänta lite med att ha sex, till du vet vad det är...