Huskurer mot hosta

Mer
7 år 1 månad sedan #916888 av koi
Huskurer mot hosta skapades av koi
Nån som är duktig på huskurer mot fökylning och hosta?

Dricker te med honung men hostar lungorna ur mig. Tänker gå till vårdcentralen på måndag och fråga om nån bra hostmedicin. Men jag måste klara mig fram till måndag. Sova är det inte frågan om. :/
Mer
7 år 1 månad sedan #916889 av Geta
Svar från Geta i ämnet Huskurer mot hosta
Hostmedicin ska inte göra någon nytta. Varmt vatten med honung ska vara lika bra.
Mer
7 år 1 månad sedan #916919 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Huskurer mot hosta
www.expressen.se/halsoliv/halsa/12-udda-...lning-och-influensa/

koi, röker du? I så fall råder jag dig att du slutar. Jag har lagt av och snusar numera. Jag insåg själv att jag hade KOL och under influensan för en del år sedan tänkte jag, Nisse röker du nu är det kört och letade reda på en snusdosa med torr snus några droppar vatten på den, så fattade jag att tack vare snusen överlever jag med den här hostan. Det utmynnade senare i att jag lade av att röka och överlever tack vare snus.

För att sluta röka, bestäm dig på kvällen innan, koi i morgon när du vaknar, ta ingen cigg koi det första du gör på morgonen lägg in en snus istället och vid varje rökbehov lägg in en snus, räcker inte det lägg in en snus till extra, då om du inte tar första ciggen har du slutat röka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #916921 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Huskurer mot hosta
Inne nu med att ha varit snusare nu på andra året

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #916922 av koi
Svar från koi i ämnet Huskurer mot hosta
Röker inte. Snusar bara. Har ej rökt på 25 år.
Mer
7 år 1 månad sedan #916936 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Huskurer mot hosta
OK! Bra! www.google.se/?gws_rd=ssl#q=husk%C3%BAre...osta+expressen&*

Varje fråga man har som man ställer frågan till en person, kan du istället fråga herr Google till då får man de svar andra ställt samma fråga till och du finner alltid vad du söker. Detta för att andra har ställt samma fråga om spörsmålet tidigare och de får svar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum