Jag dör snart säger mor

Mer
6 år 5 månader sedan #990851 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag dör snart säger mor
Din mor vill kanske skrämma upp dig?
Mer
6 år 5 månader sedan #990856 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag dör snart säger mor
Ja, jag tror det, men det hjälper inte. :( Jag är deppig självt så.
Mer
6 år 5 månader sedan #990878 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag dör snart säger mor
Vid fetma dör man 10 år tidigare, så det dröjer nog till 70 års åldern om du inte får någon hjärt-kärlsjukdom innan förstås.
Mer
6 år 5 månader sedan #990884 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag dör snart säger mor
Woho låter bra :)
Mer
6 år 5 månader sedan #990910 av Nissegossen
Tja, jag har tre år dit 8O :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991243 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jag dör snart säger mor
Jag är också av den uppfattningen om jag inte kommer att bli särskilt gammal. Tippar på att det blir hjärtat som lägger av. Jag har problem med puls o blodtryck, men ska kolla upp det nu när jag justerar mina psykofarmaka.

Har också tänkt skriva ett testamente, men vet inte heller hur man gör. Har inget större av värde, möjligen om min pappa går bort före mig kommer jag kanske få ärva en hel del. Han påstår att han har skrivit äktenskapsförord när han gifte om sig, så hans nuvarande fru ska inte ha ett öre! Jag o min syster ska dela på det. Jag ska vid tillfälle kräva att se det där äktenskapsförordet!

Annars har jag en hel del prylar som man kan sälja (dyra geigermätare o sånt), o min DVD-samling på runt 1400 filmer. Håller jag ihop med min flickvän, vet man aldrig om det skulle bli barn i framtiden... Jag vill inte det, men det kanske kan ändras... Annars går allt till min syster.