Spydde som fan i går kväll...

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 8 månader sedan #1076994 av Jocke
Jag har mycket saliv och sura uppstötningar + även snor i halsen som framkallar kräkreflexer. För ngn vecka sedan hade jag ätit mycket och vakanat av saliv i munnen och kräktes upp det mesta maginnehållet.

Förmodligen hade medicinen smält och farit ut i systemet? men jag vill inte genomgå en gastroskopiundersökning igen.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 8 månader sedan #1076998 av Kloppe
Är det besvärligt med Gastroskopiundersökning?

Det blir bättre och bättre dag för dag.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 8 månader sedan #1077000 av Jocke
Jag har en väldigt trång hals, men det bör gå för de flesta, men väldigt viktigt med en rejäl fasta före. Jag har troligen en allergi som utlöser snoren som rinner året om ganska ofta.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 8 månader sedan #1077003 av lumpi
Den här julen som var var rent vidrig...första gången jag fick pröva på vinterkräksjukan. Jag, mor och moster insjuknade, ett flertal andra senare...har aldrig spytt som då...spydde så jag svimmade under en bilfärd, tur som var satt jag på passagerarsätet. Två vettskrämda ungar tittade på mig när jag vaknade...kunde inte äta på flera dar, allt kom upp. Blev vätskeersättning och piggelinglassar. Annars spyr jag aldrig i princip.
Mer
5 år 8 månader sedan #1077005 av Nissegossen
En svåger till fick vinterkräksjukan, han låg på sjukhus för nageltrång och kom aldrig hem igen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1077007 av memphis
Jag spydde ju några gånger i förrgår natt, ute i gräset för gäststugan har ingen toalett. Men jag hade varken ätit eller druckit för mycket. Så det är dörför jag tror jag var förgiftad av kycklingen. Eller så kanske medicinerna+ rosévin. Jag har nåt fel på magen innan också. Kan bara äta ytterst lite innan jag blir proppmätt. Jag misstänker att det beror på fettlever eller något annat allvarligt.