Jag har åkt på influensan!

Mer
4 år 3 månader sedan #1217578 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag har åkt på influensan!
Man bör vaccinera sig mot influenza, eftersom vi har lite sämre infektionsförsvar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217580 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag har åkt på influensan!
Har knappt varit förkyld sedan jag började vaccinera mig mot influensa för några år sedan, Tidigare kunde jag ha influensa i 14 dar. Jag blev isolerad och maten tog slut.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217601 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag har åkt på influensan!
Har aldrig vaccinerat mig, inte ens under masspsykosen för svininfluensa 2009. Dock åker jag på influensa ibland fast ytterst sällan. Senast jag låg med näsan i vädret var för fyra år sedan och då var det riktigt eländigt. Det värsta jag råkat ut för var Hongkong-flunsan 1976. Jag höll på att dö, var medvetslös och hade 42 gr, en vän kollade upp mig och körde in febernedsättande. Men det fanns inget vaccin på den tiden.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217739 av Clean
Svar från Clean i ämnet Jag har åkt på influensan!
Du måste va evigt tacksam för din vän. Tur att du är i livet.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217804 av Nissegossen
Jag är äldre i riskgrupp, det och att jag får injektionen gratis gör att jag vaccinerar mig varje år. Förr tog jag de på vårdcentralen och betalade för den. Nu smidigt ssk kommer hit i samband med min injektion med Trilafon så fort de fått vaccinet. Bra livförsäkring.

Jag fick ett år influensan, jag hostade så jag antagligen höll grannarna vakna. Då tänkte jag, får inte röka mer, då dör jag. Kom på att jag hade en dosa snus. jag gick upp hittade den kruttorr snus, jag till köket vatten på fingrarna slog av det ned i dosan. Tog snus, hostan lade sig och jag kunde somna. Snusen räddade mig från att dö. Där någonstans bestämde jag mig att sluta röka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum