Musik.

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #30293 av
Musik. skapades av
Har mått ganska dåligt en längre tid, jag hade glömt hur mycket musik betyder för mig, nu med denna insikt så mår jag mycket bättre. Underskatta alldrig den helande kraften musik ofta har...
Mer
18 år 4 månader sedan #30313 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Musik.
Musik är härligt... jag håller med dig om att det är välgörande att lyssna på musik...
Mer
18 år 4 månader sedan #30329 av Saari
Svar från Saari i ämnet Musik.
Håller med! Känner likadant, fast för mig handlar det om att spela teater. Tog upp det i höst igen och jag hade glömt hur otroligt roligt det var och vad det betydde för mig.
Mer
18 år 4 månader sedan #30332 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Musik.
Vad kul att du spelar teater.... det måste vara härligt att få spela en roll... känna in känslor... ge utryck med gester... jobbar ni mot att spela en pjäs inför publik eller är det mer dramaövningar och improvisation ni håller på med?
Mer
18 år 4 månader sedan #30334 av Saari
Svar från Saari i ämnet Musik.
Ja, det är verkligen toppen! Men som ett brev på posten så bestämde sig mina teatervänner för att sluta med det efter vår senaste pjäs, så nu har jag ingen teatergrupp att gå till. Ska leta upp någon annan när jag känner mig modig nog.
Vi spelade i november och december en egensnickrad pjäs som fick 750 besökare (helt otroligt) och vi fick betalt och allt. Vägen dit har varit full med slit, manusskrivande och såklart dramaövningar, improvisationsövningar, artikulationsträning och research av ämnet vi skrev vår pjäs efter. Men det har varit så roligt, jag är glad att jag gjorde det!
  • trollet.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #30374 av trollet.
Svar från trollet. i ämnet Musik.
Just nu lyssnar jag på "Blomsterduetten" ur Delibes "Lakme". Får mig alltid på bättre humör, sluter ögonen och svävar iväg.