Vad kan man göra när man är inlagd

Mer
7 år 7 månader sedan #861764 av Geta
Där jag har varit tycker jag inte att miljön har varit så dåligt.
Mer
7 år 7 månader sedan #861771 av Admin1
Det negativa när man är inlagd är väl stökiga medpatienter. Kan nog störa en hel del.
Mer
7 år 7 månader sedan #861772 av Geta
Störiga medpatienter har inte jag märkt av.
Mer
7 år 7 månader sedan #861916 av Fantasio
En stomiopererad patient levde rövare på avdelning. Helt plötsligt var han borta, men kom tillbaka till avdelningen mycket lugnare. Jag kan bara anta att han hamnade på PIVA en tid.
Mer
7 år 7 månader sedan #861919 av Drummer
Jag trivdes gott när jag var inlagd! Träffade många med liknande problematik och man kände en samhörighet! Många jag träffade på psyket upplevde jag var väldigt roliga människor med ett annorlunda sätt att se på saker! Jag tycker att normala människor är väldigt tråkiga!
Mer
7 år 7 månader sedan #861921 av memphis
sist jag var inlagd i påskas gick det inte att lämna nånting oövervakat för inga lås på garderoberna o hörde andra tala om saker de haft som försvunnit. Jag misstänkte främst en kvinna i rosa. Ett allmänt låst skåp fanns i korridoren men personalen var för slappa för att se om man tog sina egna saker. Resultat: jag fick ha allting på mig eller i handväskan. Gick bra när jag kom men köpte saker jag behövde eftersom så väskan blev tung o smockfull. Ett låsbart skåp borde vara en rättighet som inlagda har.