Bygga brosk i kroppen

Mer
3 år 5 månader sedan #1302816 av Nissegossen
Ja, bygga brosk i hela kroppen, denna behandling

krokus skrev: Nisse,
Det kan vara så att jag har lite för svaga magmuskler, som i sin tur gjort att jag har svankat lite vid lyft. Jag har inte krummat ryggen.

Däremot har jag endast ont i höger sida av underkroppen. Men snart ska jag röntgas, och får då veta mer!


Det skall till 4 st saker för att bygga brosk i kroppen
1) Nyponpulver, Smörjmedlet C-vitamin
2) Kycklingbuljong grunden göra själv koka kycklingskrov i 12 timmar. Snabbväg; Kycklingbuljong tärningar.
3) Gurkmeja tages en dessertsked tillsammans med såpass svalnat buljong att det går att dricka med buljongen. En stark antioxidant samt starkt antiinflammatoriskt. Ställer om kroppen så den tar upp brosket för att kroppen skall ta upp det och bilda brosk i kroppen.
4) rör på dig att stå på benen rör på påkarna så det tål byggas mer brosk. Kort sagt motion.

Jag tog denna fullständiga kombination varje dag tills den dagen kom då jag glömde ta kuren. Jag undrade varför? svaret var helt enkelt jag har inte någon tillstymmelse till någon smärta i kropp och leder. Jag byggde brosk överallt i kroppen där det skall vara brosk. Tål att tänka på, samt att det är ett tunt lager, därför kan man då och då behöva fylla på, då tar man kuren.

En matsked nyponpulver (Jag köpte Ekströms nyponsoppa största förpackningen)

1 st matsked nyponsoppa en stor mugg, vatten rör om lös allt. In i mikron värm till dricktemperatur aldrig koka det viktiga C-vitaminet förstörs vid kokning. Nypon Engelska namnet är Rose hips, de visste vad nypon var bra för och namnet är satt efter det.

Brosk Buljong ingen får mig att koka ett kycklingskrov i 12 timmar enligt recept. Men titta på lederna av ett kycklingskrov där ser ni brosket det är det som fattas i er kropp.

Gurkmeja stark antioxidant En starkt antiinflammatorisk läkeväxt som använts i tusentals år växer vilt runt Medelhavet bort till Indien det är därför Curry är gult. Starkt gulfärgande på kläderna, Tvätt, på golv klorin

Samt inte minst ut och gå, alltså rörelse motion.
Ta kuren varje dag tills smärtan är borta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1302900 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Bygga brosk i kroppen
På min tid talades det om tuppkansextrakt för att bygga brosk. Inte hört om det på 2 decennier nu. Det är humbug. Kvacksalveri.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302921 av memphis
Svar från memphis i ämnet Bygga brosk i kroppen
MSM främst från grönläppad mussla är bra för brosk i lederna, åtminstone för hundar. Min gamla hund hade artros i en fot och blev bättre av grönläppad mussla. MSM säljs även för människor, så har nog likartad funktion där.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302942 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bygga brosk i kroppen

Amandara skrev: På min tid talades det om tuppkansextrakt för att bygga brosk. Inte hört om det på 2 decennier nu. Det är humbug. Kvacksalveri.


Om jag nu har nämnt något något om en tuppkam som står är det ett skämt från Cornelis hönan Agda jag råkar ha varit på Sahlgrenska för vad jag trodde recept på medicin för något som står om i fikonbladet i Guds lustgård eftersom den här gubben liksom inte står upp när inte alla damer ligger ned. Därför var jag där för att få instruktioner en webb adress en central fråga var har du dator? Islossning hos utbildad ssk och dito sexolog tipsade om min inre resa.Som tack för hjälpen. Får medicinen att hämta mitten på nästa vecka. Arga nervösa hosta inte, jag är inte förkyld det är Kol hostar i armvecket. Hur lätt sluta hosta när man behöver? Har du fått någon klarhet, jag har alltså en funktion som fallerar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1302943 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Bygga brosk i kroppen
Ingen aning Nissegossen. Du har pratat om det här tidigare.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302955 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bygga brosk i kroppen

Amandara skrev: Ingen aning Nissegossen. Du har pratat om det här tidigare.

+

Jag har pratat om båda saker försök förstå mig jag har aldrig menat tuppkam som medel att bygga brosk av. Jag har skrivit de tre matvaror man skall använda som smörjmedel, nyponpulver jag tog nyponsoppa brosk, Kycklingbuljong hon på Apoteket tipsade koka märgben, gå till köttboden köp ett köttben till dig lämpligt stort för att gå ned i en kastrull han i köttboden ungefär hur många meter?

Gurkmeja gammal läkeväxt växer runt Medelhavet bort till Indien
Motion du får inte bli stillasittande det här kräver att du rör på dig konstigt nog går smärta ned då. Nypon Rose-hips på Engelska.

Det fungerar hur mycket än en läkare säger att det fungerar inte, du kan inte bygga brosk i kroppen! Bullshit läkare jag gick på det direkt när jag kände smärta första gången i bägge höfterna var ihärdig ingen läkare har opererat varken min rygg eller mina höftleder och jag är fri från smärta brosket finns hela min kropp.

Jag har inte kunnat styra det till varken höfter eller mina diskar med vidhängande Ischias i vänster ben till fotknölen och ett inuti skenbenets märg med smärta jag har inte ont i ischias nerv.

Jag har inte ont i rygg jag har inte ont i höfter jag har ingen fysisk smärta det är ingen lögn förbannat, jag har sagt sanningen jag är fri från smärta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum