Läs denna bok..

Mer
15 år 1 månad sedan #199255 av mamma65
Har läst en bok som heter I morgon var jag alltid ett lejon av Arnhild Lauveng som hade schizofreni och som blev frisk och jobbar idag som psykolog.
I boken berättade hon bla om sin ena röst som hette kaptenen...att de var hon själv som var kaptenen...de borde väl få många som hör röster att börja tänka på att de är man själv som är sin röst...ni som orkar...läs boken!
Mer
15 år 1 månad sedan #199263 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Läs denna bok..
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am....php?f=1&t=15435 [/url]<!-- l -->

Här är en tråd om boken.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #199268 av
Svar från i ämnet Läs denna bok..
Intresseklubben noterar.
Mer
15 år 1 månad sedan #199320 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läs denna bok..
Tokfursten av Elgar Jonsson är en liknande bok. Han tillfrisknade från schizofreni tack vare psykoterapi och blev också psykolog. Jag har läst boken, men jag rekommenderar den inte.
Mer
15 år 1 månad sedan #199339 av Ready
Svar från Ready i ämnet Läs denna bok..

Admin1 skrev: Tokfursten av Elgar Jonsson är en liknande bok. Han tillfrisknade från schizofreni tack vare psykoterapi och blev också psykolog. Jag har läst boken, men jag rekommenderar den inte.


Varför rekommenderar du den inte?
Mer
15 år 1 månad sedan #199344 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läs denna bok..
Jag tyckte boken gick ut på att beskriva titta hur galen jag var och lite av sensationsskriverier. En sann bok om schizofreni skulle inte vara så. Lauvengs bok är jag rädd för är något liknande. Lät så på beskrivningen.