Gasläcka?

Mer
18 år 11 månader sedan #13088 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Gasläcka?
Angel,

Det måste nästan ha varit psykotiska besvär du hade när du kände lukten av gas och hörde pysandet. Du kanske borde göra som TIKKI föreslog försöka kontakta vården för hjälp.

Geta,

I hus brukar det finnas fläktar och pumpar som kan ge ljud. Hör du ljuden utanför huset kan det vara en fläkt kanske för de brukar sitta på utsidan av huset. Naturligtvis kan någon granne också ha en apparat som ger ljud, men det är mindre troligt eftersom de drabbas ju sjäva värst av oljudet i sin egen lägenhet.
Mer
18 år 11 månader sedan #13157 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Gasläcka?
Instämmer där med admin1 gällande Getas bekymer. Jag hör ljud i badrummet och jag vet att det är lagret i fläkten som är placerad på taket som låter. Ljudet transporteras via rören ner i badrummet.
Mer
18 år 11 månader sedan #13170 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Gasläcka?
Ljud följer ju betongen och rören i husen... kanske ljudet var någon som duschade eller något liknande...

Men både ljud och lukthallucinationer är vanliga när man är i psykos... om det fortsätter och blir besvärande kan det vara bra att söka hjälp för det...

Dock lär 10% av befolkningen höra röster utan att klassas som psykotiska, så du får väl avgöra hur pass besvärande det är för dig.... blir du rädd av det.... eller kan du ignorera det hela...
Mer
18 år 11 månader sedan #13189 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Gasläcka?
Jag tror inte det var riktig gas och läcka, eftersom ni inte har gas och sånt i huset och det inte var någon tändare som började pysa.
Mer
18 år 11 månader sedan #13374 av Angel
Svar från Angel i ämnet Gasläcka?
Isa-Alise : blev inte rädd av just de, men det brukar vara mycket värre, och jag ska nog ta och söka hjälp men ja.. Mm tack för era svar ! kram /Angel