jag vet att jag kommer dö

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #23227 av
Svar från i ämnet jag vet att jag kommer dö
Du KOMMER att dö. Det kommer vi alla!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #23245 av
Svar från i ämnet jag vet att jag kommer dö
Tror du att jag är helt dum i huvudet. Klart som faan att jag kommer att dö..Tack för stödet idiot.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #23246 av
Svar från i ämnet jag vet att jag kommer dö
Förresten så har jag slutat med droger för tillfället ivarjefall och ska börja äta zyprexa.
Mer
18 år 6 månader sedan #23258 av Isa-Alise
Vad bra att du får hjälp... hoppas att du mår riktigt bra snart...
Mer
18 år 6 månader sedan #23274 av Interlude
Okej, det gäller att inte ge upp. Ge aldrig upp, kämpa även fast du nått botten. Nå botten, för det är först då du kan ta dig upp igen. Min psykiatriker sa en gång till mig: det är bra att du känner smärta. Jag hoppas du kommer känna smärtan om och om igen för det är den till slut som kommer hjälpa dig ur allt. Jag tror också det.
Att sluta ta droger är svårt, och jag tror inte du kommer klara av det helt själv. För att sluta måste ditt liv vara klite stabilare. Är livet skit, är riksen större att man börjar knarka. Jag själv tar alla tabletter jag får tag på samt röker hash så ofta jag kan. Jag vet hur det är att vilja sluta, att nästan vara där. Men så händer minsta lilla grej och det kan krossa dig, för du börjar med skiten. Sök hjälp, snälla förstör inte ditt liv mer, ta kontroll över ditt liv. Nu.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #23355 av
Svar från i ämnet jag vet att jag kommer dö
jag klarar mig så länge jag inte träffar folk som karkar. Då är det kört.