Komet - var och när - secret.

Mer
6 år 8 månader sedan #961412 av Utomjordingen
Kan du inte förstå vad vanföreställning är? Jag hoppas ju förstås att det bara är en vanföreställning som jag har så det inte är på riktigt. Jag ser mig inte som en profet utan allvarligt psykisk sjuk människa. Kan du inte se att jag är här på Viska för att ventilera om mina knäppa tankar som kanske inte är knäppa tankar?





Mer
6 år 5 månader sedan #989374 av Utomjordingen
Jag har bestämt mig att jag ska lägga in mig på psyket och bara lyssna på Frédéric Chopin det året min komet eventuellt ska komma. Och kommer min komet då så ska jag bara skratta. :rotfl

Typ, säga: - "Vad var det jag sa!", - "Varför trodde Ni inte på mig!?", - "Ja, så går det när man tryckte ner mig till helvetet våren 1990!". - "Det slår tillbaka!". Och så vidare... .

[youtube:2ckmeika]E-PCrCeX8rI[/youtube:2ckmeika]

[youtube:2ckmeika]_wy5pRw6h-c[/youtube:2ckmeika]
Mer
6 år 3 månader sedan #1007168 av Utomjordingen
Ja, Ni som förstår mig för jag riktar mig bara in på Er!

Systemet/psykiatrin, anhöriga har nu misshandlat mig psykiskt/fysiskt snart i 30 år. Ni förstår ju då varför det måste bli med komet/asteroid i framtiden - eller?
Mer
6 år 3 månader sedan #1007169 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Nej!
Mer
6 år 3 månader sedan #1007170 av Utomjordingen

Geta skrev: Nej!


Nej, för du vet egentligen ingenting om mig! Jag sa/skrev, att de som förstår mig vet och förstår säkert också om mig.

Du kan inte ens se att det handlar om post traumatisk stress/trauman när det gäller det här med min komet och utomjordingar med mera... .
Mer
6 år 1 månad sedan #1031056 av Utomjordingen
Kunde se framför mig idag:

Steg/fas 1. Ok! Vad händer - en påstår om nån djävla komet?

Steg/fas 2. Analyzing!

Steg/fas 3. Nä, det är bara knäppa tankar som han har.

Steg/fas 4. Kolla upp en gång till för säkerhets skull.

Steg/fas 5. Nä, det är inget - bara knäpp tanke om komet som han har fått.

Steg/fas 6. Sen om de inte fattar längre - och/eller lite senare om de skulle fatta då blir det en djävla rusning till att scanna av hela mitt liv i slutändan när de förstår vad det kan handla om.

Bara en egen teori/vanföreställning som jag fick ikväll. Det återstår att se vad framtiden har att utvisa... .