Vad säger era röster???

Mer
6 år 5 månader sedan #989033 av Nissegossen
[youtube:3bz2sv7p]0KaWSOlASWc[/youtube:3bz2sv7p]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989087 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster???
Kommenterande röster är typiska. Kommenderande röster är farligast. Depression kan göra rösterna deppiga och negativa, så stämingsläget kan påverka rösterna.
www.viska.se/sjalvhjalp/sa-motverkas-roester
Mer
6 år 1 månad sedan #1030865 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Vad säger era röster???
Mina röster pratar åt andra personer i min omgivning och kommenterar vad jag tänker på eller pratar om mig
Mer
6 år 1 månad sedan #1030866 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Vad säger era röster???
Det är väl väldigt vanligt att rösterna gör så? Jag har läst mycket om det, synchronicity, thought broadcasting, law of attraction. Alla hänger ihop, ibland så är det ju på riktigt, vilket försvårar tillfrisknande, men det vet väl alla. Hade bäst
Mer
6 år 1 månad sedan #1030919 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster???
Kommenterande röster är vanliga. Däremot har jag aldrig hört om röster, som säger till andra. Men det kan nog hända. Röster kan också samtala med varandra. Röster kan också mobba och säga nedsättande saker om en. Också kommendera en att göra saker.
Mer
6 år 1 månad sedan #1030924 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad säger era röster???
Jag har sju röster som alltid är snälla. Smartare än jag är och de får gärna finnas kvar. De berättar så mycket att jag inte ens vet var jag ska börja. En pratar om shakespeare hela tiden. Men den rösten är så tråkig, talar långsamt och på ett konstigt språk.