Relation med en känd person?

Mer
6 år 2 månader sedan #1026899 av Nissegossen

Miika skrev:

ispegelland skrev: Söker man som är bra på att borra och flytta hyllor och sådant. Helst ingen kändis!!? Nä. En okänd person.

Samma här :)

Jag har slagborrmaskin man kan borra i betongväggar, vattenpass, lång vinkelhake som mitt ex köpte för klippa tyg och sy, tumstock den lånar jag inte ut, då jag fått den från farsan, han sade det är riktig Tumstock på den är verktum vilket var före engelska tum, alltså ett museiföremål. Däremot ett stålmåttband. Ett hållbart köp är en aluminium tumstock, det hade jag när jag var utsättare, det är nämligen så att en trätumstock som utsätts för väta många ggr sväller och visar inte rätt värden

Tyvärr min skruvdragare är sönder den fungerar med två händer men det är fel inuti, så man måste ha två händer på den för att få den att fungera, vilket är väldigt frustrerande

Arbetskläder hjälm med hörselskydd. Tror mig kunna mäta ut en tomt där en byggnad skall stå, enbart med hjälp av ett mätsnöre och helst ett vinkelprisma vattenpass samt ett lod.

Då utgår man från lantmätarens punkt med ned borrad plint i berget kallat fixpunkt

Numera har jag gått i pension, så jag vill inte jobba mer :rotfl

Hade du bott granne med mig hade du fått låna verktygen, det är på intet sätt så att jag kommer till dig och jag lämnar ogärna bort mina verktyg uppåt i landet. Hade du bott i stan hade jag hjälpt dig vad du behöver

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 månader sedan #1026908 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Relation med en känd person?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det tekniska är helt urblåst på det tekniska området ispegelland.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 2 månader sedan #1026915 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Relation med en känd person?
Jag har en stark relation till Anna Karina och Nina Hagen. Älskar deras stil och utseenden.