Kan jag lita på dessa människor?

Mer
6 år 1 månad sedan #1028991 av Geta
Har också flyttat många gånger. Det var mycket lyckat, när jag flyttade senaste gången för 18 år sedan.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 månad sedan #1029038 av
Jag har flyttat exakt 38 ggr och jag är typ 30 år!
Mer
6 år 1 månad sedan #1029040 av rymd
Har flyttat 15 ggr och är snart 24 år.
Mer
6 år 1 månad sedan #1029044 av lumpi

Amandara skrev: När jag är paranoid har det inget med verkligheten att göra, inte ett korn.....bara bombastiska fantasivärldar som tornar upp sig. När man får en medicin som funkar märker man skillnad på fantasi och verklighet på två veckor. Svårt att bortse hur snett ute man varit då. Men jag har oxå varit med om att verklig skit har hänt parallellt med att jag varit paranoid. Grannar som bråkat och betett sig som svin. Det var på riktigt och min paranoia blev mycket värre av det. Jag tvingades flytta.


Ja samma här, verkliga saker händer parallellt/inflätat med paranoian. De används som argument av de som försöker prata vett med en. Att flytta är en lockelse men jag tror inte det löser några problem i mitt fall. Stay and deal with it är det som gäller här.
Mer
6 år 1 månad sedan #1029067 av Amandara
Jag har bott på 25 ställen och är 48 år. Där jag bor nu trivs jag mycket bra och här blir jag kvar lääääänge hoppas jag. Ser ingen alls anledning att flytta mer. Hoppas det blir minst 18 år som för Geta!
Mer
6 år 1 månad sedan #1029150 av Admin1
Man måste verklighetspröva.
Skriv bevisen för och mot att det är sant.
Värdera bevisen och dra en slutsats vad som är sant.
Men har man psykos kan det vara svårt att korrigera felaktiga tankar.
Vid paranoia är det viktigt att sova tillräckligt för sömnbrist kan ge paranoia.

www.viska.se/sjalvhjalp/oevervinn-din-paranoia