Jag är Jesus

Mer
6 år 4 dagar sedan - 6 år 4 dagar sedan #1048003 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Jag är Jesus
När jag var på hem under sommaren för ca 30 år sedan, och en annan gång, så sjöng Eva Dahlgren "Ängeln i rummet" och jag kände att det var gudsnärvaro.
Last edit: 6 år 4 dagar sedan by notwoodstock.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1048049 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag är Jesus

Geta skrev: Men det är väl i Stockholm som man säger rekan och inte räkan. Säger man rekan i Göteborg?


Nä, det var ju att driva ned Stockholmare
Trygga räkan är i denna landsändan det vanliga. Kometen i stan har också Stockholmare svårt för:angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 18 timmar sedan #1049297 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag är Jesus
Jag har funderat, kanske är jag helt fel ute. Törs jag framkasta teorin att jag är djävulen i egen hög person? Kolla in mitt födelsedatum: 6:e september 1968. 666 går tydligt att utläsa. Känner ibland förakt för det svaga, har höga tankar om mig själv. Vill ha personlig njutning och det med en gång. Inte fjanta runt i vit särk bland molnen.
Mer
6 år 18 timmar sedan #1049303 av rymd
Svar från rymd i ämnet Jag är Jesus
Du låter tyvärr normal :)
Mer
6 år 18 timmar sedan #1049306 av rymd
Svar från rymd i ämnet Jag är Jesus
ja det var att driva
Mer
6 år 18 timmar sedan #1049307 av rymd
Svar från rymd i ämnet Jag är Jesus

Nissegossen skrev:

Geta skrev: Men det är väl i Stockholm som man säger rekan och inte räkan. Säger man rekan i Göteborg?


Nä, det var ju att driva ned Stockholmare
Trygga räkan är i denna landsändan det vanliga. Kometen i stan har också Stockholmare svårt för:angel


Vi driver för att vi gillar något, dialekter är fint men det finns skillnader man inte kommer ifrån!