Saker som medicin ej kan ändra på

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208947 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Saker som medicin ej kan ändra på

Cosmos skrev: Att tro är ingen vanföreställning vare sig man är ateist eller troende på Gud eller annat. Det är ett ställningstagande av normal natur.

genuin Tro är en gåva från Gud.


Djävulen är fadern till alla lögner, och man behöver inte fastna i hans nät.

jag hade faktiskt ett besök idag som är ett mycket svårt fall och det lär krävas all hjälp från himmelen. personen i fråga är en invandrare som åker ut och in på fängelse. lyssnar massor på "gangster rap" och glorifierar vapen, våld, sex och droger.

jag försöker att lida med honom faktiskt, men det är svårt. iaf så är han nog ofta så djupt inne i lögnerna att han säkert tror på dem själv många gånger. helt vansinnig situation, men som vi brukar komma fram till under diskussion så lär det nog ha att göra med Djävulens förstörande av våra familjer, och som slog mig idag så har troligen Djävulen satt upp "fejk morsan och "fejk farsan" dvs soc och polisen.. men i vilken typ av familj har mamman och pappan hemligheter dvs sekretess när det gäller de minsta barnen?

sicket helvete ledarna lär sända sig själva i , det misstänker jag. tvi på barnarövarmyndigheten1
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1209241 av Fantasio
Jag tror att jag tror att jag kan styra vädret. Inte som så att jag bestämmer mig för att det ska bli 20 grader varmt och det blir så. Jag frammanar olika väderlekar undermedvetet. Idag var jag väldigt nervös och berättade för mamma att jag kan styra vädret. Himlen blev mörk, det kom lite regnstänk och det blåste friskt. En kvinna passerade mig och hon kommenterade vädret. När jag lugnat ned mig normaliserades vädret. Du kan skriva att det är en vanföreställning, men jag vet vad jag tror.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209242 av memphis
Det är en vanlig föreställning det där med vädret. Jag har också haft den till och från. Men vad säger du Fantasio om alla andra som också kan styra vädret? När det är du som gör det. Har de bara vanföreställningar? :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1209243 av Geta
En gång trodde jag att jag framkallade åska med mina uppladdade känslor.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209244 av Modesty
Det var ju en intressant frågeställning Memphis. Nu har jag aldrig haft vanföreställningen om att jag kan styra just vädret men jag har ju haft andra och jag skulle absolut tro att de som tyckte samma sak hade vanföreställningar.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209245 av memphis
It rains because you're sad.