Hemligt telepatiskt socialt nätverk

Mer
4 år 3 månader sedan #1221678 av MsTibbs
Sionistiska ockupationsmakten, vilken styr större delen av västvärlden, mycket genom att de styr tidningar och utbildningar....
Mer
4 år 3 månader sedan #1221680 av wasp
Är inte det bara en konspirationsteori populär i antisemitiska kretsar???
Mer
4 år 3 månader sedan #1221682 av IngeF
Glem ikke at Ms. Tibbs etter eget utsagn har en fortid som nynazist. Om jødene faktisk styrer verden, så er det fordi de er mer kompetente enn oss andre. Tenk bare på andelen jødiske nobelpristakere.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221687 av Geta
Judarna har satsat på utbildning för sina barn, ifall de var tvungna att fly, som de har fått göra många gånger under århundraden och årtusenden. Kunskaper kan man ta med sig vid flykt. MsTibbs har också en kristen bakgrund. Kristna har skyllt judarna för att ha dödat Jesus. Det är invecklat.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221691 av Clean

memphis skrev: Min tredje stora psykos tror jag det vr. Jag var mycket ute på twitter och fick kontakt med en poet som också var sexuell sadist. Kanske var han allmän sadist också, det vet inte jag. Han hade ett hemligt nätverk av häxor på twitter och allt var mycket otäckt.


Herregud vad hemskt! Usch! Sexuella sadister är riktigt jävla skrämmande. Jag mötte häromåret en sån han våldtog mej. Jag sprang till köket och tog en kniv och hotade honom med och sprang när jag väl tagit mej ut. Sedan ringer jag min mamma för att hämta upp mej och hon skällde ut mej att jag är för struligt men jag sa inget. Men det var hemskt.

Han är präst den här våldtäktsmannen och sadisten. Jag trodde att jag aldrig skulle ta ut mej levande.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221692 av IngeF
Det er ikke så underlig at man kan gjøre seg upopulær om man kaller seg Guds utvalgte folk, har pussige skikker, og samtidig lykkes bedre enn de andre i samfunnet. Men "øye for for øye, tann for tann" er i det minste en slags rettferdig moral. At noen dør på korset for våre synder er i bunn og grunn umoralsk.