varför??

Mer
17 år 3 månader sedan #64363 av miniatyr
varför?? skapades av miniatyr
Kan fan inte sova...grannarna har stenkoll på mej..varför just på mej...blev full å minns inte vad jag gjort,nu är jag misstänkt för misshandel..varför händer allt bara mej?????

Alla hör mina onda tankar,varför kan de inte höra mina goda tankar oxå....??

Polisen har varit i min lägenhet,de har satt fast en kylskåpsmagnet på min lampa ovanför diskbänken som de står polis på...SKUMT!!
Har de varit här är ju min telefon buggad,även mobilen har de satt span på,typ gps,så de vet vart jag rör mej...Varför??

Jag vill inte leva ett bevakat liv hela tiden,,har fått upp konstiga medelanden på min dator..att jag har haft intrång på den..GISsA vilka de är,jo POLISEN!!!
Mer
17 år 3 månader sedan #64364 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet varför??
eftersom du skriver här betyder det att du iaf misstänkler att dina tankar kan vara felaktiga vilket är en bra början. Har du någon kontaktperson inom psykiatrin, kanske en läkare? Jag tror du behöver kontakta dem. Jag kan tänka mig att du har svårt att sova och att fungera i vardagen då huvudet fylls med dessa tankar. Du bör kontakta dem akut, för du kan inte leva såhär. Det finns många bra mediciner och en del teraputiska saker du kan få. Det finns hjälp att hämta. Har du en diagnos?
Mer
17 år 3 månader sedan #64422 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet varför??
Jag tycker också som Evillynn att du bör kontakta vården och berätta för dem vad du berättat här. Jag tror också att dina tankar är felaktiga och att du kanske behöver en justering av medicindosen. Du berättar också om att du sover dåligt. Kanske du också behöver sömnmedicin för sover man dåligt kan man få besvär som du berättar om. Hoppas att du mår bättre snart!
Mer
17 år 3 månader sedan #64429 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet varför??
Jag har redan fått en medicinjustering. Äter 20mg Abilify på morgonen och 7.5 mg zoplikom och 1 mg xanor till natten som inte hjälper ett skit. Vill testa en annan sömnmedicin.
Mer
17 år 3 månader sedan #64453 av miniatyr
Svar från miniatyr i ämnet varför??
Jag äter 10mg abilify + xanor v.b mot min ständiga ångest+flunitrazepam till natten,men inte hjälper de att sova för de.,inte just nu i alla fall, när jag VET att polisen jagar mej..jag bara gråter och vet inte om jag vill ta kontakt med min kontaktperson på öppenpsyk,,men de är nog som ni säger att jag borde nog göra de.!!

De va länge sedan jag mådde så här pissigt,men de är faktiskt sant!! De sitter faktiskt en magnet med ordet polis på min lampa...!! Hur den har kommit dit vet jag inte,,ni måste tro mej!!

ska ringa i morgon,japp de ska jag...
Mer
17 år 3 månader sedan #64501 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet varför??
Ta bort magneten, så du slipper oroas av den... paranoia är urjobbig...

Ta kontakt med vården... så där jobbigt ska du inte behöva ha det... du kan berätta precis det du skrivit här, så får du nog hjälp från vården...

Du kanske behöver en högre dos Abilify eller ett medicinbyte...