Era åsikter kring att titta på streamingfilm?

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192951 av charlie2
så hur är det med att titta på film på streaming kollar ni på film och kan man hamna i fängelse för det.

jag kollar på film på denna siten och en personal här så att det var ett grovt brott att titta på film och att man kan få böter på 100 tusen kr för det.
han sa att man hamnar i fängelse för det och för det och att de ger grova böter.?

så ger det verkligen böter och fängelse om man kollar på film från denna site som han sa.?
så kollar ni på streaming film och kan det verkligen böter på 100 tusen kr.?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192952 av Geta
Det är fullt på fängelserna, så det tvivlar jag. De har fått ställa in våningssängar i cellerna för att få plats med alla fängelsekunder.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192960 av charlie2
men kan det ge böter på 100 tusen kr som han sa.?

så man hamnar inte i fängelse som han sa eller får böter på 100 tusen kr då.?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192964 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet era åsikter kring att titta på streaming film.?
böter är väl inte hela världen, värre med demonerna, jag har sett som om det vore en Demon som kom fram från teven.

din personal står nog inte på din sida helt enkelt.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192966 av charlie2
Ja han sa att det var ett grovt brott så som att sjävla i affären eller begåvåldtäkt eller rån och mord.8O :?:
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192972 av Vierja
Du kan få böter, fängelse är uteslutet såvida du inte åker fast på det för 50de gången eller nått.
Är ingen grovbrott, jämföra det med våldtäkt o mord är udda.
Handlar bara om pengar o då det finns ingen mänsklig offer i mellanhanden hade jag inte klassat det som rån heller.

Edit: Med tanke att det finns inga produktions kostnader för en virtuell vara, är stöld från en butik inte riktigt rätt heller.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Vierja.