Vad tycker ni om Zeldox, ni som provat?

Mer
16 år 2 dagar sedan #121794 av Zoidar
Vad tycker ni om Zeldox, ni som provat?

Anchored in Christ ✟

Mer
16 år 1 dag sedan #121922 av Admin1
Zeldox är det antipsykotika, som ger minst viktuppgång av alla preparat. En nackdel är att man bör kolla upp hjärtat med EKG innan för att förhindra vissa biverkningar. En liten andel kan få depression av Zeldox. Man måste alltid ta Zeldox tillsammans med mat och det doseras morgon och kväll.

Jocke använder Zeldox och han har säkert mer att tillföra.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 1 dag sedan #121927 av Jocke
Jo, alternativet till zeldox var risperdal efter att ha gått på zyprexa som gjorde mig piggare, men åt oroväckande mycket, ingen fara egentligen med min klena kroppsbildning, men det satte sig kring magen och det var inte bra. Gick ner nästan 10 kg på en gång. Men har även antidepressiva mot tvångstankar. Men jag tycker inte jag får tillräckligt med effekt, dem där rösterna lever om ganska vilt nu, men det är inga direkt elaka eller dödliga tankar som uppstår. Men just nu hatar jag teven som pesten, men samtidigt är jag beroende av information. Den information jag har av egen kraft är obefintlig, vet inget om min värld. Trampar på jävligt många minor vartenda dag. Blind med andra ord, kanske borde pröva cannabis, men nä jag avstår, för man blir beroende av det i alla fall jag som lever vanebildande.

Vars är världen på väg?
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
16 år 1 dag sedan #121929 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Vad tycker ni om Zeldox, ni som provat?
jag åt zeldox 3-4 månader 2005 då mina vanförestälningar var som värst.. zeldox funkade inte något alls på mig åt dom helt i onödan. har 2 eller 3 förpakningar zeldox ligandes i skåpet och skräpar fortfarande. skitmedecin
Mer
16 år 1 dag sedan #121932 av Nissegossen

Jocke skrev: Jo, alternativet till zeldox var risperdal efter att ha gått på zyprexa som gjorde mig piggare, men åt oroväckande mycket, ingen fara egentligen med min klena kroppsbildning, men det satte sig kring magen och det var inte bra. Gick ner nästan 10 kg på en gång. Men har även antidepressiva mot tvångstankar. Men jag tycker inte jag får tillräckligt med effekt, dem där rösterna lever om ganska vilt nu, men det är inga direkt elaka eller dödliga tankar som uppstår. Men just nu hatar jag teven som pesten, men samtidigt är jag beroende av information. Den information jag har av egen kraft är obefintlig, vet inget om min värld. Trampar på jävligt många minor vartenda dag. Blind med andra ord, kanske borde pröva cannabis, men nä jag avstår, för man blir beroende av det i alla fall jag som lever vanebildande.


Jag har ju sett dig Jocke och det är sant det du säger! Det vad gäller utseendet!

Glöm TV;n Jocke! Du har ju en multimedia dator, det räcker skitlångt för att skaffa sig info, med en mer objektiv framställning! skit i TV;n! Har ju skaffat mig ny TV och digitalbox, men vad skulle jag med skiten till?

Sitter ju inte och tittar på den i alla fall...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 1 dag sedan #121951 av Zoidar
I morgon ska jag snacka med Lussan (min läkare) och säga till henne på skarpen. Jag vill ha Abilify och tänker inte ge efter ... om jag så ska bäras ut. haha! Berättar imorgon hur de gick.

Anchored in Christ ✟