kan inte logga in!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 månader sedan #270541 av
kan inte logga in! skapades av
jag är bipolär gäst som undrar om kraftig ångest och suicidtankar är vanligt vid utsättning av trilafon? åt 12 mg och satte ut allt på ett bräde, enl läkares ordination. fick börja igen för att inte göra mej illa.
Mer
14 år 3 månader sedan #270545 av Geta
Svar från Geta i ämnet kan inte logga in!
När man sätter ut antipsykotika hastigt så brukar
nedtryckta känslor poppa upp i dubbel skala.
Mer
14 år 3 månader sedan #270549 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet kan inte logga in!
Trappa ut! det är det ända att göra och du riskerar när du får mer adrenalin i blodet att få en psykos eftersom du inte är van. Är inte 12 mg en hög dos? Undrar för jag med schizofreni klarar mig troligtvis med mindre i tablettform!

(Har injektioner med Trilafon var 14 dag då 108mg/ml och då 1ml)

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #270550 av skord
Svar från skord i ämnet kan inte logga in!
ajaj
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 månader sedan #270564 av
Svar från i ämnet kan inte logga in!
när man som bipolär får neuroleptika för att dämpa uppvarvning som kan sluta i mani får man ganska höga doser, fast under kort tid. det jag har inte trilafon som "ordinarie", utan endast "vid behov", och ju tröttare den gör mej, desto bättre. det är den sederande effekten jag behöver för att inte varva upp, helt enkelt. skulle jag ha den som ordinarie vore det ju olidligt att hasa runt som en zombie. men nu är det ett önskvärt tillstånd. ska prata med doktorn. tack för era svar! :D
Mer
14 år 3 månader sedan #270597 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet kan inte logga in!
Om du varvar upp lite då och då kan seroquel vara ett bra alternativ för att minska den risken...