LEPONEX

Mer
18 år 6 månader sedan #23279 av erco
LEPONEX skapades av erco
När jag tog leponex förut måsta jaG LIGA INNE PÅ SJUKHUS I TVÅ VECKOR. äR DET NÅGON NU SOM VET OM MAN MÅSTE DETT :?: :?:
Mer
18 år 6 månader sedan #23291 av anglabarnet
Svar från anglabarnet i ämnet LEPONEX
Har ingen aning, men bär jag var och skulle ta lite prover för annat på vårdcentralen frågade dom om jag tog Leponex. Vet inte varför dom undrade det kanske blir det någon form av utslag i proverna.
Glömde bort att fråga.
Mer
18 år 6 månader sedan #23305 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet LEPONEX
Vid leponex behandling måste man ta blodprover regelbundet, varje vecka i början av behandlingen. Jag tror att man vanligen får pröva just den medicinen på sjukhus så att insättningen sköts bra.
Mer
18 år 6 månader sedan #23321 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LEPONEX
Jag är nästan 100 % säker på att man måste vara inlagd, men jag vet inte hur länge det är i Sverige. Det skall tas blodprover samt kollas att man inte får någon allvarlig biverkan, som brukar komma i början av behandlingen oftast. Dessutom vill man nog vara säker på att man tar sin medicin och då måste man vara inlagd för att detta skall kunna kontrolleras.
  • Axons
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #23324 av Axons
Svar från Axons i ämnet LEPONEX
Nej, man måste inte vara inlagd. Jag behövde inte det i alla fall.
  • s
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #24914 av s
Svar från s i ämnet LEPONEX
man behöver inte vara inlagd men om man börjar med leponex utanför ett sjukhus ska man den första tiden ta väldigt mycket prover.

Leponexen sänker immunsvaret så det är därför man måste ta prover för att se så att inte immunförsvaret slås ut....