Säljstopp på Akineton

Mer
11 år 3 dagar sedan #574479 av Melun
Skulle hämta ut Akineton på ett apotek igår. Det visade sig att de inte hade några inne och att de inte kunde beställa Akineton eftersom det var säljstopp på den. De bokade dock Akineton på ett annat apotek som inte hade slut på dem och jag kunde få ut Akineton ändå. Varför är det säljstopp på den? Är säljstoppet tillfälligt eller permanent? Jag har skrivit till läkemedelsverket och frågat. Få se om de svarar.
Mer
11 år 3 dagar sedan #574491 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Säljstopp på Akineton
Akineton är den medicin jag stått längst på, i nu 39 år. Det är dessutom min må bra medicin, så läget liknar katastrof!
Du har inte fått klart för dig om medicinen är indragen och inte vidare kommer att försäljas? Det är ju den enda medicin som förutom Pargitan är motmedel för de hemska biverkningarna på Depå Neuroleptika som fungerar!

Så, jag blir brydd!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 dagar sedan #574556 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Säljstopp på Akineton
Vid längre leveransstopp brukar Läkemedelsverket ha information på sin hemsida, men där står ingenting och därför tror jag att det är tillfälligt. Ibland kan apoteket se i sitt datasystem, när leverans väntas så det kan vara bra att fråga dem också.
www.lakemedelsverket.se/
  • Luckan
  • Besökare
  • Besökare
11 år 2 dagar sedan #574634 av Luckan
Svar från Luckan i ämnet Säljstopp på Akineton
Raderat
Mer
11 år 2 dagar sedan #574668 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Säljstopp på Akineton
samlar själv på Akineton då jag minskat ned på dem pga att jag inte har lika mycket biverkningar. De ligger här i en burk, då de är lösa. Inte heller mina Akineton är till salu. Inte för allt vad det heter!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 1 dag sedan #575013 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Säljstopp på Akineton
Melun,

Har du fått något svar från Läkemedelsverket? De borde ha svarat dig tycker jag.