Känns som att jag kräks på Zeldox, gör ni också det?

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #906815 av Jocke
Jag skrev i morse ett svar, tänkte skicka ett mail till admin i morse, hade kopierat och allt, hann inte kolla upp hans mailadress, för att besvara ditt inlägg. Minns inte vad jag skrev men gör ett försök:

Jag har kräkreflexer pga rinnande snuva av kallt eller varmt tillstånd. Tror inte det beror på zeldox, men ska prata med psykläkare i början på mars, fick idag en tid. Jag ska fråga om eventuella biverkningar, för jag har ganska adekvata biverkningar av ngn preparat. Kan vara zeldox, men kräkreflexerna tror jag inte beror på den.

Jag är rastlös men mest stressad, men zeldox och quetiapine funkar bäst för mig av de antipsykotiska preparat jag provat. Har provat trilafon, hade betongkänslor av den har jag förstått och zyprexa gick jag upp oerhört på. Men har ätit zoloft tidigare men nu vet jag inte vad ersättningspreparatet heter? Men dina kräkreflexerkan bero på ngt annat?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #906836 av Admin1
Zeldox kan ge kräkningar, som biverkan. Samtidigt dopaminblockerare kan motverka kräkningar. Värst på att ge illamående är Abilify, som har dopamineffekt.
Mer
7 år 2 månader sedan #906885 av Lelle
illamående fick jag aldrig på Zeldox.
Mer
7 år 2 månader sedan #906886 av Lelle
för sig jag har den nu också, har den samtidigt som zyprexa.