Vad är detta*?

Mer
7 år 6 dagar sedan #929791 av Supermio91
hej så jag träffade doktorn idag och vi pratade,
berättade att i mitt boende att en av personalen kränkte mig för att det var buller och oljud hon sa
att det kanske bara var i mitt huvud så nu har vi pratat med chefen och han tycker det var förjävligt
så får hoppas hon blir sparkad.

sen prata dom om nån register om jag kan medverka sa själv nej för kan ju vara en stor fara
om dom ska halt om mig och skicka någon så om någon annan får frågar tacka nej låt er ej tryckas gud vill ej det

men en annan sak när jag var hos doktorn hade 3 mg haldol varje dag nu vill hon öka till 4mg och inte bara det nu jag fått medicin som heter lithium för jag kan käna miog arg, glad, gråta och jag blir arg inombords så gilla slå väggar och sånt med knytnävarna för det men jag förstår inte vad ska jag med medicinen till??jag fick det för hon märkte det på mig när jag skiftar från glad till gråter och sådant
ska jag ta?

de vill jag ska göra blodprov men som jag har för mig det är en nål och kan vara gift i den eller så suger dom bort allt blod jag har för dom inte gillar mig och dödar mig, vad kan jag göra? jag är helt frustrerad och vill gärna inte ta blodprovet när dom gör så

men grabbar och tjejer vad ska man med lithium till låter som nåt radioaktivt
Mer
7 år 6 dagar sedan #929796 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet vad är detta*?
Jag har tagit Lithium i 17 år och det var på den tiden den bästa medicinen för mig. Fick ta blodprov då och då för att kolla att jag hade lagom med medicin i blodet. Inget farligt alls.

Lithium är ett grundämne och det är ett salt på detta grundämne man använder som medicin. Det är inte det minsta radioaktivt, vad jag vet.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 6 dagar sedan #929798 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet vad är detta*?
Du mår inte så bra då
Mer
7 år 6 dagar sedan #929802 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet vad är detta*?
Har oxå litium och tycker den är bra eller framförallt är det den samlade medicin bilden som får mig att må bra. Prover tillhör när man tar litium.....för att hålla koll på njurvärdena eller levervärdena. Idag var jag och tog prov och vips var det gjort....smidigt och bra.
Mer
7 år 6 dagar sedan #929809 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vad är detta*?
Jag har också litium. Bra medicin.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 6 dagar sedan #929814 av lonely
Svar från lonely i ämnet Vad är detta*?
Supermio91! Du har psykos just nu och det finns en väg ur detta och det är att ta sina mediciner! Det tar tid innan medicinen får effekt, men när det får effekt är det så värt att ta sina mediciner! Jag hade psykos i flera år och tog mina mediciner och idag har jag ingen psykos..... Mediciner är enda vägen ut ur en psykos! Så ha tålamod så blir allt bra igen!! :)