Är det venlafaxinet som börjat verka?

Mer
4 år 5 månader sedan #1204971 av mrsearlgray
har haft mer energi den senaste veckan men idag har jag haft massor! var på stan i tre timmar, kom hem och har storstädat hela köket, lagat mat, julpyntat och jag har fortfarande energi! Är det venlaxafinet som har börjat verka tro? och vad skulle hända om det höjs ännu mer? ligger nu på 150 mg.
tänker gå på nystart imorgon i tre timmar och hoppas detta fortsätter, tänker att om jag har såhär mycket energi så kanske jobb inte är helt uteslutet? typ 50% eller något?
ni som tar venlafaxin vad är era erfarenheter?
Mer
4 år 5 månader sedan #1205036 av Clean
Ja det är efexorn som har fått effekt när jag tog efexorn cyklade jag från centrum bodde då mitt i stan här i Uppsala. Så cyklade jag långt ute till landet och olika reservatet tälta och badade och sov. Hade eld. Jag var lycklig då trots jag hade akut psykos.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205100 av mrsearlgray
det är så jävla skönt att ha energi! orkar göra saker jag inte orkat på flera månader. hoppas verkligen att detta fortsätter.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205106 av Amandara
Venlafaxin är bra för mig. Tar mig upp ur depressionsträsket.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205107 av mrsearlgray
skönt att höra, känner mig också mindre deprimerad, men veta inte om det är för medicinen eller om det är för att jag känner mig gladare över att jag har mer energi.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205108 av Zoidar
Depression suger energi. När den släpper får vi energi. :)

Anchored in Christ ✟