Sällskap inlagd

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1268912 av Hermine
Svar från Hermine i ämnet Sällskap inlagd

Nissegossen skrev: Allmänt att medlemmar på viska.se kommer tillbaka när de blir sämre, inte en tanke att stanna utan när de inte längre behöver viska, slutar de skriva då de ju mår bra och tror att de känner sig friska.

sedan när de får ett recidiv kommer de tillbaka. Ingen kritik Hermine. Bara är så, här får man stöd och alla vet det.

Nej ingen kritik men lite förvirrad över ditt budskap blir jag ju när du lägger fram det så. Vi känner ju inte varandra men jag skulle gärna lära känna dig och andra bättre. Jag har varit inne och skrivit här både i bra och dåliga perioder och i gråzoner däremellan. Nu kanske jag läser in något som inte är menat men det kändes lite som att jag skall förtydliga att jag inte går in här för att parasitera på andra så fort jag blir inlagd.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1268914 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sällskap inlagd
Vi här på Viska blir bara gladare om någon medlem mår bättre och inte tycker sig behöva Viska.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1268916 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sällskap inlagd
Hemine,

Nej, nej jag skrev ju att det inte är någon kritik utan det är allmänt så. Många som du, inget att frukta på något sett, jag skrev ju det att det är allmänt så och lägger ingen skuld på dig. Du mår sämre det är likadant med många andra en sjukdom som gör att man söker stöd, inget konstigt alls, du är inte ensam

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1268962 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sällskap inlagd

Hermine skrev:

Admin1 skrev: Risperdal brukar fungera bra för de flesta. Vanligast är nog hormonella störningar för kvinnor.


O NO jag som är jättekänslig för hormonella störningar... har du källa?


Det är 10 % som får stora problem när hormonet prolaktin höjs av Risperdal. Det går att mäta prolaktin med blodprov.
www.viska.se/nyheter1/2-biverkningar/679...c-a-10-med-risperdal
Mer
3 år 9 månader sedan #1269326 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sällskap inlagd
Angående PMS brukar SSRI-antidepp hjälpa. Annars p-piller. Jag har båda.
Mer
3 år 9 månader sedan #1269342 av Hermine
Svar från Hermine i ämnet Sällskap inlagd

krokus skrev: Angående PMS brukar SSRI-antidepp hjälpa. Annars p-piller. Jag har båda.


tack Krokus, jag har antidepp SSRI sedan tio år tillbaka hoppas det stävjar eventuell stegrande pms nu...