Motiveringen till utmärkelsen

Mer
15 år 6 månader sedan #154661 av Admin1
Isa-Alise tyckte att jag skulle posta motiveringen till utmärkelsen God Socialpsykiatri 2008, som vi fick i våras. Här kommer den:

Socialpsykiatriskt forum delar varje år ut en utmärkelse till verksamheter eller enskilda personer som utmärkt sig inom det socialpsykiatriska området. 2008 års pris delades mellan Catarina Brun, Hjälpmedelsinsitutet och träffpunkten och blåslampan <!-- w --> www.viska.se <!-- w -->

Träffpunkten <!-- w --> www.viska.se <!-- w --> får utmärkelsen för att de visat ett nytt sätt där personer med svår psykisk ohälsa, speciellt schizofreni kan stödja varandra och göra sin röst hörd. Sedan 2001 har siten drivits ideellt av "admin", en person med egen erfarenhet av denna diagnos som skapat ett öppet och kärvänligt forum med plats för alla åsikter. Det är möjligt tack vara att många av sajtens aktiva medlemmar snabbt rycker ut och delar med sig av uppmuntran och kunskap till de som behöver. Över 100.000 inlägg har gjorts i forumet. Den når speciellt unga personer med psykoser och fungerar dessutom som en rik kunskapskälla för intresserade, speciellt anställda inom psykiatrin och socialtjänsten.
Mer
15 år 6 månader sedan #154813 av Isa-Alise
:klappa :klappa :klappa

Admin1 du är verkligen värd denna utmärkelse!!!

Alla viska medlemmar likaså!!!

:hjärta :hjärta :hjärta
Mer
15 år 6 månader sedan #154847 av Drummer
Du gör ett bra jobb här Admin och har så gjort i många år. Strongt av dig att du driver siten så bra som du gör. Detta är inget jag säger, utan det det är så det ligger till.
Mer
15 år 6 månader sedan #154863 av mopa
Svar från mopa i ämnet Motiveringen till utmärkelsen
Admin o alla andra här, ni är undebara, det är tur att Viska finns. :klappa
Mer
15 år 6 månader sedan #154864 av Geta
Svar från Geta i ämnet Motiveringen till utmärkelsen
Admin1 borde liksom skötarna i Skåne, få betalt retroaktivt.
Mer
15 år 6 månader sedan #154866 av Admin1
Tack! Ärligt talat skulle jag tacka nej till ersättning, som kan leda till krav och regler. Det går kanske inte att driva sajten som man vill då. Lever gott på min förtidspension, som kan ses som en slags ersättning det också