Tack alla ni på Viska *L*

Mer
15 år 2 månader sedan #184834 av malin71
Jag vill bara tacka så enormt mycket för allt ert fantastiska stöd. Utan er här - tror jag inte att jag hade kommit vidare i min "efter-chock".

Alla dessa fantastiska "trådar" ni har här - har fått mig att känna mig som medmänniska igen. Det har varit alldeles för länge sedan jag samtalat med någon som "vi", vilket har lett till att jag till slut känt mig riktigt ko-ko...*L*... och fruktansvärt ensam.

Nu känner jag igen min person igen och kommer ihåg allt fantastiska som snurrar runt i huvudet på oss.
Min skam har äntligen släppt och vi ska vara STOLTA över hurdana vi är. Vi som engagerar oss till 1000% för att hjälpa sin nästa.... (för att vara lite Nissegossen...*L*)

Och till dig Jocke - ett extra stort tack - för att du "råkade" slita upp mina sår. De hade fått alldeles för stor ärrbildning, så att jag inte kunde få kontakt med mig själv längre....inte känna mina rötter...*L*

Stor PUSS på er - hela gänget. Ni är en så fantastisk fin familj till varandra och är helt underbara när "gäster" poppar in....

mmmmm - XOXOX - från lilla tokan malin-71
  • Khai
  • Besökare
  • Besökare
15 år 2 månader sedan #184841 av Khai
Svar från Khai i ämnet Tack alla ni på Viska *L*
You are welcome

konstigt att VI lyckas med något som inte Dr Psyk kan... :lol: :rolleyes:
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 2 månader sedan #184843 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tack alla ni på Viska *L*
Men *L* spökar lite. Men jag hoppas verkligen du tog det på rätt sätt. Om jag skulle få sådana råd eller frågor så kanske jag skulle slå bakut, vem vet? Men jag agerade enbart som medmänniska, och kände lite dubbla budskap, troligen kan det vara av lojalitet mot ngn som står dig nära.

Men tack för att jag lyckades få in dig på rätt spår? Men du verkar genomtrevlig och positiv, önskar dig allt gott!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 2 månader sedan #184845 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Tack alla ni på Viska *L*
...asså.... jag är inte så duktig på det här med "data-koder" för att förklar snabbt vad man känner...
För mig är *L* = det där varma leendet när man verkligen är berörd och känner den där varma känslan i bröstet... är det inte det, det menar...

Öhh - det är iallafall det jag menar varje gång jag använder det... Pinsamt - vad betyder *L* då - så jag använder det rätt nu...?

XOXOX - malin71
Mer
15 år 2 månader sedan #184850 av Libellule
Jag tycker du har gjort en väldigt fin entré på forumet, du verkar både intelligent och ömsint. Varmt välkommen ska du vara!

Hur många barn har du, Malin, och hur gamla är de?
Mer
15 år 2 månader sedan #184855 av Libellule
OK, såg att du svarat om barnen i den andra tråden... :mrgreen: