Viska-panik :D

Mer
13 år 8 månader sedan #326226 av Alma
Viska-panik :D skapades av Alma
Puh! Jag försökte lägga in en youtube-film och blev permanent blockerad. Nu har jag upplevt mitt första fall av Viska-panik :mrgreen:
Mer
13 år 8 månader sedan #326231 av Alma
Svar från Alma i ämnet Viska-panik :D
Och inte är det nån som varnat mig för beroendet heller :rolleyes:

Här pratas det benso hit och benso dit, men att man kan få abstinens efter Viska har jag aldrig sett.
Ganska taskigt faktiskt :ajaj
Mer
13 år 8 månader sedan #326234 av Alma
Svar från Alma i ämnet Viska-panik :D
Hur ska jag göra för att bli kvitt beroendet? Sluta helt? Jag oroar mig för ångest och kramper.

Eller ska jag minska användandet lite eftersom? Men jag får ju inte in datorn i tablettdelaren :väggen
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #326252 av trance
Svar från trance i ämnet Viska-panik :D
du får följa ditt hjärtas röst. vad säger det dig alma. vad känner du inför det?
Mer
13 år 8 månader sedan #326266 av Alma
Svar från Alma i ämnet Viska-panik :D
Åh vad skönt att få prata med dig trance! Jag har suttit och funderat en stund nu, och intellektet säger mig att det är dumt att sitta 20 timmar om dygnet framför datorn istället för 19.


Men hjärtat säger:
JA JA JA! :jump

Men jag är lite orolig för biverkningarna... Vad händer om man är här för länge? Blir det omöjligt att gå in på sidor som inte har en rullstolsburen gubbtjuv med ett gevär? 8O

Det känns iaf bra att du lyssnar på mig :hjärta
Mer
13 år 8 månader sedan #326291 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska-panik :D
:rotfl Alma, risken finns att du går ihop och lever invuxen runt om datorn och att du sitter med ögonen klistrade vid skärmen och att du tar din nervändar och ansluter dig till datorn!

:tänk Men hoppas bara att du har en laptop, då en mobil dator, naturligtvis för att annars sitter du ju där du sitter och det byggs spindelnät runt dig med en dataskärm som flimrar och visar youtube filmer, långt efter att du ätit ihjäl dig, för att kunna föda nästa generations dator... :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum