Spamskyddet

Omröstning: Stör du dig på spamskyddet?

Ja
2 18.2%
Nej
9 81.8%
Totalt antal röstare: 11
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 6 månader sedan #1101767 av Zoidar
Spamskyddet skapades av Zoidar
Mitt förslag är att vi ändrar spamskyddet till 60 sekunder.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1101773 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spamskyddet
Admin anser att det är nödvändigt du och andra jag med tycker att det bör vara kortare men samtidigt får ju Admin1 avgöra om det är på grund av säkerheten är bäst med 2 min men jag ser gärna en kortare tid, men säkerheten är helt en fråga för Admin1 kan inte säga annat.

Det är ju han som får göra jobbet med att återställa om något går snett varken du eller jag zoidar jag har respekt för vetenskapen hos Admin.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101776 av Geta
Svar från Geta i ämnet Spamskyddet
Sviterna efter avstängningen efter spammingen på Viska finns fortfarande kvar. Admin1 fick bygga upp sajten igen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101777 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spamskyddet
På grund av att vi inte hade 2 minuters spamskydd blev sajten avstängd en vecka och jag fick lägga ner massor av jobb och antagligen flera veckor för att få sajten i topptrim. Det är först efter ett halvår, som sajten är i topptrim igen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101788 av memphis
Svar från memphis i ämnet Spamskyddet
:tummenupp det är bra med 2minuters spamskyddet. Det var för hemskt i våras.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101818 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spamskyddet
Kommer ihåg att ispegelland trodde att scientologerna låg bakom att vi blev spammade och avstängda en vecka. Är det inte bra att vi försöker förhindra att det händer en gång till? Om ni väntar några sekunder är väl inte hela världen och bättre än att vara utan sajten i en vecka eller längre.