Lösenordsuppdatering och "auto"-prenumerering av inläggen

Mer
4 år 3 veckor sedan #1241617 av salig
varje gång ja loggar in står d "vill du uppdatera lösenordet" och när ja väl jör d kommer d upp ****************************** stjärnor ist fö mitt lösenord, finner det ytterst störande att få klicka bort denna ruta VARJE GÅNG :evil: likaså "prenumereringen" av ämnerna TA BORT
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241694 av Admin1
Att det blir fler stjärnor i lösenordet beror på att det är krypterat så ingen kan snappa upp det på nätet. Uppdateringen i lösenordet kan du själv välja bort i webbläsarens inställningar. Gå till sekretess & säkerhet och välj bort Fråga för att spara inloggningar och lösenord för webbplatser.

Gå till din forum profil.
Klicka på redigera upp till höger.
Välj Forum settings
Välj prenumeration som standard och ändra från Ja till Nej.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241697 av Fantasio
Hittar inget #redigera" att trycka på Står så här på min profil:

ÄNDRA DIN PROFIL
Namn*
Användarnamn (frivilligt)
Lösenord (frivilligt)
Bekräfta lösenord (frivilligt)
E-postadress*
Bekräfta epostadress*
Prenumeration
GRUNDLÄGGANDE INSTÄLLNINGAR
Editor (frivilligt)
Tidszon (frivilligt)
Språk i frontend (frivilligt)
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241698 av Admin1
I profilen titta på överkanten på din avatar för sedan blicken längst åt höger där finns en knapp med Redigera. Klicka på den.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241700 av Fantasio
Jag gjorde misstaget att klicka på "Visa profil". Nu fattar jag det i alla fall.

"Välj prenumeration som standard" klickade jag på. Då dyker detta upp på skärmen: Mailadressen du angav används redan. Ange en annan e-postadress.

Jag vet att det är jag som fattar dåligt, men hur göra?
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241707 av Admin1
Jag har tittat i din profil och du vill inte ha prenumeration på trådar. Om du är nöjd med det behöver du inte göra något.