Maffiametoder som psykiatriker!

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 8 månader sedan #965796 av lonely
Maffiametoder som psykiatriker! skapades av lonely
Han hota om patienter anmäler honom får det konsekvenser! Det är hot och utpressning!

Han jobbade för några år sen i Uppsala på akademiska sjukhus på deras psykakuten!

Tur att jag har aldrig stött på honom här i Uppsala för jag haft mycket och även mycket olika kontakt med psykakuten och inläggning mm!

Han tydligen jobbar i nuläget i västra Sverige!
Har någon här på Viska mött liknande psykiatriker eller till och med mött den här psykiatrikern som har anmäls?

Länk finns här om honom den här läkaren som tråden handlar!

www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/kritis...iatriker-anmals-igen
Mer
6 år 8 månader sedan #965797 av Geta
Nej, jag har inte kommit i kontakt med honom eller någon liknande läkare. Jag anmälde aldrig, när jag blev bältad på ett felaktigt sätt.
Mer
6 år 8 månader sedan #965822 av Nissegossen
Har aldrig sett fanskapet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
6 år 8 månader sedan #965863 av boe
Svar från boe i ämnet Maffiametoder som psykiatriker!
Jag har träffat honom i hans roll som Psykiatriker (ÖL)- Detta var före Enköping och Uppsala. Han var då verksam i Västerås under flera år. Mitt intryck av honom är att han är en vänlig själ som talar direkt ifrån hjärtat. Många gånger utan att tänka sig för. Han hade också nära till skämt som inte alltid var träffsäkra. Det lilla jag kan bedöma honom, utifrån en medicinsk synvinkel ,så verkade han mycket kompetent.
Mer
6 år 8 månader sedan #965864 av Geta
Det är inte lätt att vårda unga självskadande tjejer.