Medvetande

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
18 år 2 månader sedan #32791 av Fantasio
Medvetande skapades av Fantasio
Varför är det enligt vissa omöjligt att existera i flera dimensioner samtidigt? Betänk magnetismen som märkligt nig upplevs som en väldigt svag kraft, detta trots dess potentiella kraft. Den vandrar mellan membranen och vi upplever bara en mindre del av dess styrka. Ibland har vi större känslighet för detta och kan lättare förflytta oss mellan existenslagren. Du kan t ex hälsa på din "systerskapelse" och känna och uppleva allt detta alternativjag gör. Den dagen vi lär oss kontrollera processen blir ett genombrott för mänskligheten. Kretinerna i vitt (läkarkåren) med sin imaginära gloria darrar och förnekar med all kraft. De utgår från sina referensramar och är livrädda för att verkligen se. Då störtar hela deras konstruerade verklighet samman. Dristar man sig till att ens nämna detta koncept är det raka vägen till avdelning CENSUR och en tids inlåsning.Vem tror de att de lurar? Vore det man sa ofarligt ryckte de på axlarna, men detta är brännhett. Det har funnits handfasta bevis i mer än femtio år. Det patetiska och samtidigt skrämmande är att de lägger stora resurser på att jaga dissenter trots all terrorism, mijlöförstöring o sv. Jag blev själv brutalt gripen som vore jag en mördare för inte länge sen. Det har pratats mycket om diverse implantat som ett medel att hålla oliktänknade på mattan. Idag används inte detta, de senaste legeringarna till trots. Fördelen med den metoden är omedelbart oskadliggörande med hjälp av N4 (Sverige ligger långt framme i utvecklandet), men det kostar en del och då målgruppen är talrik kan vem som helst räkna ut att det inte är kostnadseffektivt. Bättre då med ol*****in och Se****el. Du tar det "frivilligt". Tillverkarna har en smutsig historia som jag skulle vilja berätta mer om, men då får man hela deras advokatarmada på sig. Tänk, besluta och agera. Varför kan det skada dem att acceptera och undersöka maskhål? OBS! Då jag använder Windowa är jag inte sådum att jag tror att detta passerar obemärkt.
Mer
18 år 2 månader sedan #32793 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Medvetande
Hej Fantasio,
Det låter spännande med maskhål och magnetism och olika verkligheter, men jag önskar ändå dig välkommen tillbaka till den här verkligheten., om du vill... och det finns snälla läkare också.

*kram*

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #32801 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Medvetande
För mig räcker det gott med en dimension. Det låter som om du inte riktigt är dig själv just nu Fantasio.

kram Fredrik
Mer
18 år 2 månader sedan #32824 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Medvetande
Hoppas att paranoian går över och att du får känna dig mer lugn och harmonisk snart... känner igen tankarna från när jag hade mycket paranoia.... det här med fler dimensioner kan upplevas ganska påtagligt i en psykos...
Mer
18 år 2 månader sedan #32838 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Medvetande
Jag fick intrycket Fantasio att du relativt nyligen haft tvångsvård. Hur länge varade den? De är ganska många här som haft tvångsvård och det kan hos många väcka negativa känslor. Alla är inte negativa till tvångsvård utan de som blivit förhindrade att ta sitt liv är oftast tacksam för den. Det vore bra om man kunde minska på tvångsvården och ha en ökad grad av frivillighet.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32840 av
Svar från i ämnet Medvetande
PSR,

Jo, jag känner an starka elektriska fält. Det var en gång som jag stannade för att ratsa under en kraftlednings gata. Jag kände av det direkt.