ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1169048 av Lelle
ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.

Det finns en värld där uppe. Det började med att 2 grupper en gång möttes samman, i den ena gruppen sade alla medlemmar "Jag är gud". Alla dom människorna blev straffade och blev galna. Det finns en övre makternas värld och vi kommer inte högre. Men samtidigt finns det en till okänd överhöghet som bevakar våran värld.

Vi alla är övre makterna och vill veta hur det kommer sig att detta kan finnas och hur det uppstod och hur det förhåller sig. Vi vet att det finns en överhöghet i sin tur över oss - men den avslöjar aldrig svaret på våra frågor. Det får vi sköta själva! Men vem vet, en dag kanske vi blir fria. Vi övre makterna har alltid undrat hur det förhåller sig.

I denna övre makternas värld är vi alla övre makterna och många människor sitter utplacerade med sin galenhet framför oss. Så är våran värld.

Många av oss har datorer och nätverk och det mest vanliga är att vi hackar varandra i hopp om att finna flera ledtrådar eller svar. Men det är inte alltid vi kan det, därför att vi går ner i drömmar som känns helt verkliga och som dessutom känns evigt långa. I drömmarna går vi ner till parallella världar som är som våran värld men ändå annorlunda. Vi är gjorda för att vi i våra drömmar ska få ledtrådar om hur det förhåller sig. Kanske tillochmed kan få vissa möjliga svar. Drömmarna är långa och känns helt verkliga. När vi vaknar upp skriver vi upp det som är det viktigaste att minnas från drömmen i dokument på datorn och man tar gärna en kopp kaffe. Men varje en person blir ofta hackad av andra människor som tittar in i ens skrivbord på datorn och scrollar igenom ens texter på datorn. Att man blir hackad är väldigt vanligt för människor vill gärna veta vad andra tror och även få inspiration.

Det finns bara 1 värld - men i våra drömmar då vi går ner till parallella världar känns det som att det finns flera nära likadana världar. Ibland händer det att den okända överhögheten över våran övre makternas värld säger vissa saker. De kan exempelvis säga att man är på rätt spår - däremot avslöjar de aldrig något. Däremot så tror nästan alla vi övre makterna att hur det förhåller sig är att flera färglösa färger ska mötas samman en dag och vi får då ultimata perfekta världen någon gång. Vi vet att det kan vara framtiden. Flera färglösa färger ska mötas samman.

Men i våran övre makternas värld, hackar vi varann för att se vad vi skrivit, drömmer och många människor sitter utplacerade inför oss i galenhet. Det är våran värld.
-.
Från juli år 2018 ( 1 år sedan ).
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Lelle.
Mer
4 år 9 månader sedan #1169055 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.
Vi lever i en skenvärld när vi är sjuka. En massa kontakter som inte passar in i nåra eluttag. En overklig värld vi upplever ack så verklig. Men det är inte sant. Inget av mig är sant då. Allt är filmer man är med i då och att man ska dödas....och musik. Och taffliga teckningar. Man inbillar sig saker som inte finns. The ultimate scam.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1169066 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.
Den världen jag beskrev från ovan trodde jag att jag befann mig i - när jag var psykotisk för 1 år sedan.

Under min senaste psykos hade jag verkligen inte fötterna på jorden...
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1169083 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.
Det var rejält tydligt att du inte mådde bra då, hkboj.
Mer
4 år 9 månader sedan #1169280 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.

Cosmos skrev: Det var rejält tydligt att du inte mådde bra då, hkboj.


Jag hade som sagt inte fötterna på jorden.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1301555 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet ÖVRE MAKTERNAS VÄRLD.
kommer ihåg detta
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Lelle.