KBT

Mer
17 år 3 månader sedan #62044 av Aspergergirl
KBT skapades av Aspergergirl
Idag (eller igår ska jag kanske skriva.... klockan är snart halv tre onsdag morgon) har jag träffat min pedagog. Det slutade med att vi gemensamt gick och träffade min gamla psykolog. Han och pedagogen jobbar ju bägge två på psykmottagningen här så jag behövde bara byta rum. Det är nog två år sedan jag träffade psykologen och det kändes SÅ bra. Jag tycker så himla mycket om honom. Man blir lugn bara man vistas i närheten av honom. Min läkare hade pratat med honom om att han kanske ska börja hjälpa mig igen och jag fick nu veta att min pedagog och han ska träffas på tu man hand också och diskutera mitt fall. Om de anser att han kan tillföra mig något får jag återuppta KBT:n som jag gick i tidigare. Jag hoppas så innerligt att det blir så! Håll tummarna för mig är ni snälla! Det här betyder så mycket för mig. /A
Mer
17 år 3 månader sedan #62096 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet KBT
*håller tummarna*

Prata inte med hat i munnen!
Mer
17 år 3 månader sedan #62143 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet KBT
Hoppas att du får KBT för många blir hjälpta av den. Visst hade du fått KBT tidigare, men effekten var då inte så bra?
Mer
17 år 3 månader sedan #62407 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet KBT
Ja jag har fått KBT innan. Jag fick sluta när jag fick min Aspergerdiagnos och fick börja träffa en pedagog i stället. Varför jag blev tvungen att sluta med KBT:n vet jag inte. Nu vill jag göra ett nytt försök med detta så jag hoppas att jag får det. /A
Mer
17 år 3 månader sedan #62429 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet KBT
Hej
Jag håller tummarna för Dig. Hoppas det går bra. Du är en sån fin människa.
Kramiz
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
17 år 3 månader sedan #62503 av vnv
Svar från vnv i ämnet KBT
*håller också tummarna*
Lycka till!
Själv hade jag god hjälp av KBT!! Lyckades ändra felaktiga tankebanor...

mvh
vnv