Att bli förtryckt och lämnad

Mer
18 år 10 månader sedan #16927 av kennet
Jag är fullständigt normal, jag har inga som helst problem att fungera som en människa och jag utgör endast en fara för människor som infekterats eller förblindats av fienden. Ändå lämnade min flickvän mig när jag öppet började bekämpa det jag tycker är fel. Hon förstörde även min vänskap med många goda vänner. Jag blev isolerad på många vis bara några veckor efter incidenten där polisen blev inblandad. Men efter att hon lämnat mig upptäckte jag att mina sinnen förstärkts, jag hade lättare att upptäcka fienden och började se den överallt.

Så kom ihåg, även om du blir lämnad och det känns svårt, fortsätt kämpa!
  • kgu
  • Besökare
  • Besökare
18 år 10 månader sedan #16933 av kgu
Svar från kgu i ämnet Att bli förtryckt och lämnad
Vad är det du verkligen försöker att bekämpa? Börjar du bli paranoid. Du ser fienden överallt.Så där har jag också känt.
Mer
18 år 10 månader sedan #16960 av kennet
Nej hon var itne marxist
Varför skulle hon vara det?
:?:
Mer
18 år 10 månader sedan #16963 av Refused
Jag tror Niklas lever kvar i den tiden i USA då alla var otroligt rädda för kommunister.
Mer
18 år 10 månader sedan #16965 av Refused

kennet skrev: Jag är fullständigt normal, jag har inga som helst problem att fungera som en människa och jag utgör endast en fara för människor som infekterats eller förblindats av fienden. Ändå lämnade min flickvän mig när jag öppet började bekämpa det jag tycker är fel. Hon förstörde även min vänskap med många goda vänner. Jag blev isolerad på många vis bara några veckor efter incidenten där polisen blev inblandad. Men efter att hon lämnat mig upptäckte jag att mina sinnen förstärkts, jag hade lättare att upptäcka fienden och började se den överallt.

Så kom ihåg, även om du blir lämnad och det känns svårt, fortsätt kämpa!

Om du utgör en fara för fienden bör du tala om det för läkaren du har.
Mer
18 år 10 månader sedan #16969 av Refused

Niklas skrev:

Refused skrev: Jag tror Niklas lever kvar i den tiden i USA då alla var otroligt rädda för kommunister.


Pierre Schori avfärdar alltid oppositionen så där. Kom igen. Var dig själv.

Vad pratar du om?