lämna mig aldrig

Mer
18 år 2 månader sedan #33388 av Interlude
allting han säger till mig räcker inte jag måste ha hans uppmärksamher hela tiden, han måste hela tiden visa att han är kär i mig, jag tvivlar och kan inte tro då. man blir väl förstörd efter dom senaste två förhållanden jag haft, men jag e så ösäker på mig själv och jag har noja hela tiden å alla ropar på mig när jag är ute å jag har precis varit utamlands å skaffat massa piller så jag tar kdein morfinliknande imovane i massor benzo min enda tröst dom enda som älskar mig och aldrig sviker mig jag ville jag måste ha den när heten oc hakärleken hela tiden annars tror jag inte och jag får panik å kan inte ndas å jag är så rädd för skuggorna kankse är djävulen tillbaks jaaaaaaaaaaaaaaaaag vill inte jah jag väntar på,läkarbyte nu mer pilller villl ag ha nu mer pilller lämna mig aldrig
Mer
18 år 2 månader sedan #33392 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet lämna mig aldrig
lämna mig alsdrig ensam
Mer
18 år 2 månader sedan #33399 av Panda
Svar från Panda i ämnet lämna mig aldrig
hej, du är inte ensam

Lugna ner dig nu.
*kram*

Va trist att den här stunden i ditt liv är så tråkig.
Mer
18 år 2 månader sedan #33400 av flisan
Svar från flisan i ämnet lämna mig aldrig
Jag tycker att du ska tänka efter ordentligt vad det är du vill. Vill du fortsätta så här? Är piller en utväg?
Jag kanske låter hård, men jag tror att du måste välja. Du måste vara stark, jag tror att du kan ta dig ur denna situation. Men det krävs mycket arbete och att du får rätt hjälp.
Du måste säga till din behandlare hur dåligt du mår. Du har rätt att få hjälp till ett bättre och mer konstruktivt liv.
Jag hoppas att det går bra med din pojkvän. Jag kan känna igen den där osäkerheten. Försök hitta saker du tycker om att göra som inte har med honom att göra. Träffa vänner mm så att du får mer styrka i dig själv och känner att du lever även när du inte är med honom
Mer
18 år 2 månader sedan #33458 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet lämna mig aldrig
jo jag är ensam och pillerna är min ernda trygghet och tröst.
Mer
18 år 2 månader sedan #33461 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet lämna mig aldrig

Interlude skrev: lämna mig alsdrig ensam


Det ska jag allt göra!!! :rolleyes: